Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostliga vindar….

  • sickan

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 14:18

    Ärligt talat gubbar här går man och blir övertalad att börja surfa igen och ta tillbaks lite av det livet som man för några årsen lämnat bakom sig för att verka lite seriös.
    Jag har fått slita som f..an för att detta skulle bli möjligt ni fattar själva vilken övertalnings period jag har haft att motivera frugan varför man skall lägga ner en väldig massa pengar på detta,OCH SEN É DET NÅN JÄ..L SOM SNOR VÅRAN VIND man kan bli knäckt för mindre och suget blir ju inte mindre heller när man vart borta några år //Sickan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:18

    Ja, VEM FAN SNODDE VINDEN??
    Och du Sickan, hittar du den skyldige så prygla honom ordentligt från mig, någon jävla ordning får det vara på vårt samhälle….
    /F

  • lars_k

    Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:25

    Vinden kommer i Juni och kulminerar vid midsommar. Sen ganska dött fram till slutet augusti. April och Maj helkassa med ostvind. Samma visa varje år…
    Åk till skåne och kör på ostan, det gör jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:51

    Ostan vinden är kanon på Gotland. Det är långt från västkusten men men… Nu på lördag blir det säkert +10ms no och då är det Ekeviken på Fårö som gäller. Kommer säkert bli guld. Även för lite longboarding om vågorna vrider in till skalasand. Kan bli sjukt bra. Charlie och Katrineholm Jocke(numera visby bo..) kommer bunkra sig där uppe hela helgen tror jag. Sthlmorna borde se över färjtiderna…
    hälsar, Peter

  • fastlandsguten

    Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:52

    glömde logga in..sorry.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 mars, 2005 vid 09:43

    är longboard ett måste elle går det bra me en skateboard?

    //martin

  • visby

    Medlem
    15 mars, 2005 vid 11:43

    Svar till:


    Vad sägs om att flytta till “rätt” sidan av Sverige… wink.gif

    [/ QUOTE ]

    Eller hit till ön så kan man surfa oavsett vindriktning! wink.gif

  • hifly

    Medlem
    15 mars, 2005 vid 11:43

    borde nog vara longboard lr ta ngn bräda bara och förstärk den och shapa den som du vill ha den sätt mastfoten pricis framför främre trucken välj själv hur långt framför mastfoten brädan skall gå beroend på om du skall stå där i vissa manövrar lr inte

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostliga vindar….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.