Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OT: Crescents surfcykel från Apelviken

  • tiki

    Medlem
    18 april, 2009 vid 17:08

    Stefan du borde få provision. Såg den här igår, köpte en idag. *Hmm cykel nr. 6 i samlingen. Det finnas alltid en cykel för varje tillfälle. 🙂

  • stefanlindmark

    Medlem
    18 april, 2009 vid 17:13
    Tiki;541338 wrote:
    Stefan du borde få provision. Såg den här igår, köpte en idag. *Hmm cykel nr. 6 i samlingen. Det finnas alltid en cykel för varje tillfälle. 🙂

    No kidding?!

  • tiki

    Medlem
    18 april, 2009 vid 17:26

    No no… not kidding!!

  • frezzei

    Medlem
    18 april, 2009 vid 18:22

    Cool !

    Får byta ut min 12 växlade Crescent från 1988. 26″ finns inte 28″.

  • svenne

    Medlem
    18 april, 2009 vid 19:47

    Ok, jag har många cyklar, men jag känner inget behov av en sån där. 😀

  • tiki

    Medlem
    18 april, 2009 vid 20:59

    Ja det är väl inget man kör ripbranten med i Åre men som gubbcykel till kneget ska den nog funka fint.

  • fastforward

    Medlem
    18 april, 2009 vid 21:21

    Hmmm, den var ju ganska stilig iofs men med de där biffiga däcken och antagligen en ganska hög vikt så går det nog snabbare att gå nästan. Fast jag har bara tre hojar (än så länge) så jag har väl inte hajat det där riktigt ännu.

  • styret

    Medlem
    18 april, 2009 vid 22:56

    så jävla cruiser ser den väl inte ut?

  • tiki

    Medlem
    19 april, 2009 vid 06:18

    Ja det känns skönt att ha köpt en ful, tung och långsam cykel. Bra att det finns tyckare som tycker till.

  • fastforward

    Medlem
    19 april, 2009 vid 09:11
    Tiki;541401 wrote:
    Ja det känns skönt att ha köpt en ful, tung och långsam cykel. Bra att det finns tyckare som tycker till.

    Jag tyckte inte till om ditt köp utan på cykeln i sig. Det är väl inte så ovanligt här på konfen att vissa gillar designen av en ny segellinje t.ex. medan andra är kritiska. Var och en bedömer ju en produkt efter sina egna referensramar och för dig och ditt tänkta användningsområde passade den uppenbarligen bättre än för mig. Kul, för som sagt är den ganska stilig.

  • tiki

    Medlem
    19 april, 2009 vid 13:11

    …… Ja absolut vi har alla våra referensramar. Ska man sönderanalysera det hela är väl marknadsföringstexten i överkant. I mina ögon är det en gubbcykel (ingen cruiser) som är något piffigare. Letade faktiskt efter en gubbcykel för kort pendling som är slitstark, ej punkteringskänslig med slö sittställning. Borde väl funka med den där? Förresten, kul att gynna arbetstillfällen i Varberg också, för den görs väl där?

  • easyrider

    Medlem
    19 april, 2009 vid 17:05

    nice…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OT: Crescents surfcykel från Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.