Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OT ngn vet hur man kan få tag i biljetter till Free radicals Unpublished?

• OT ngn vet hur man kan få tag i biljetter till Free radicals Unpublished?

Publicerad av drakmannen på 10 november, 2010 vid 09:53

Efter adressändring så har jag inte fått biljätter till Premiären för Free Radicals i gbg. Ngn som har biljetter men inte kan gå eller ngn som vet hur man får tag i biljetter? Ngn shop eller liknande?

haze svarade 14 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • davids

Medlem
    10 november, 2010 vid 09:59

Jag har 4 plåtar, alltså good för 8 pers och kommer inte åkta upp.. Ska jag skicka de till dig eller?

• haze

Medlem
    10 november, 2010 vid 10:11

Finns på Langley i Gbg oxå skrev de precis..

• svinet

Medlem
    10 november, 2010 vid 13:44

ojoj fan va fett det kommer att bli!!

• haze

Medlem
    10 november, 2010 vid 14:44

Skall försöka komma ihåg den där kvällen nu då…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OT ngn vet hur man kan få tag i biljetter till Free radicals Unpublished?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.