Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Överriggad i Nyköping igår!

  • Överriggad i Nyköping igår!

    Publicerad av fnassel på 11 juni, 2008 vid 08:45

    Nu när alla lägger in så vackra bilder från igår tänkte jag kontra med en länk till nyköpings Vindsurfingklubb.

    Vi hade toktryck i grejerna i går och jag min klantskalle hade lämnat 4,4an och vågisen på Öland.

    Själv kör jag 5,0 och 110l Fanatik Skate. De andra två på bilderna kör 4,1-4,4 och FSW och Wave.

    Det ryktades om byar på över 20 m/s på skavsta och det tror jag nog vi hade stundtals också. När det var som mest planade jag utan att hålla i med skothanden!

    Här är länken, håll till godo:
    http://www.jymden.nu/offroad/Windsurf/index.htm

    goose svarade 15 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • voodoo

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 12:22

    Tja Frasse, fina bilder!
    Hade samma vindar på Norra Björnön också men hade inte mkt och hämta med 4.7:an.
    De andra seglade 3.7-4.2 och var överriggade så det blev inte så mkt tid på vattnet och ändå känns det i kroppen idag 🙂

  • tropic

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 12:53

    Gårdagen ägde! Hur Fnassel klarade köra 5.0 är ett mirakel…eller kanske snarare ett bevis på hans skicklighet. En annan kämpade för livet för att kontrollera 4.2:an. Inte många kontrollerade hopp där inte. Hårdaste jag kört i Sverige hittills faktiskt.

  • goose

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 19:04

    nice…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Överriggad i Nyköping igår!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.