Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ozonedemo i Falkenberg Lördag

  • Ozonedemo i Falkenberg Lördag

    Publicerad av milkman på 2 oktober, 2009 vid 20:18

    Stormkiterna är packade och Patrik riggar i falkenberg imorgon. Bara komma och testa.

    Tänk på att små kiter är snabba som fan, inget man ger sig på om man inte ganska säker surfare. Känner du dig säker så kom och testa 🙂

    Info och tfn till oss uppdateras på vår twitter i bloggen http://www.surfbussen.nu

    snoken svarade 14 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • haze

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 20:24

    I Cabrihna paradiset 2? Bara varit jag av oss som har bott där som kört annat där nere.

    För övrigt kan det vara bra att skriva var i Falkenberg ni kommer? Finns mer än en strand där…

  • milkman

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 21:02

    Har du nått bra förslag så kan jag SMS:a Patrik? Patrik postar vart han drar så fort han vet sen…. Hoppas att han hittar stranden som alla andra är på. 🙂

  • wakenils

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 21:16

    jag har lockat ner honom till ringsegård, ska se vad den spoten kan leverera på hård vind

    ses där runt 9

  • snoken

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 21:17

    Sammanlagt har jag bott längre tid än dig i Falkenberg kanske lite utspritt men dock 🙂 och jag kör ju inte cab.
    Patrik välkommen till ringsegård ! Vill testa 4 er o 5 er
    Anders

    Quote:
    I Cabrihna paradiset 2? Bara varit jag av oss som har bott där som kört annat där nere.

    För övrigt kan det vara bra att skriva var i Falkenberg ni kommer? Finns mer än en strand där…

  • haze

    Medlem
    3 oktober, 2009 vid 09:24
    snoken;580493 wrote:
    Sammanlagt har jag bott längre tid än dig i Falkenberg kanske lite utspritt men dock 🙂 och jag kör ju inte cab.
    Patrik välkommen till ringsegård ! Vill testa 4 er o 5 er
    Anders

    Sant glömde dig för fan….

    Men var fan är vinden. Denna piss vind ör ju inte så kul G mig 7 m/s mer nu!!!

    Ringsegård is the shit…

  • bokhylla

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 08:26

    Läjet idag, här blåser det 😀

  • snoken

    Medlem
    5 oktober, 2009 vid 21:15

    Kul att testa
    -8an light lördag ringsegård den var som en våg kite skall va märkas så lite som möjligt när man rider vågen ….
    -5an söndag läjet kändes stabil för att va så liten o förbannat trygg i de förhållande som vissa kallar byiga medans vissa kallar normala….
    – Alla var skönt hårt pumpade när man dök upp på stranden:laugh:

    Mer tillfällen att testa nya prylar åt folket!

    (måndag alltså idag, ringsegård med min egen 7a o vågis vnv var episk för att va ringsegård tackar !)
    Anders

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ozonedemo i Falkenberg Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.