Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing På fredag, då jälar blire Gålö!

  • oscar

    Medlem
    27 september, 2007 vid 11:47

    Gislöv kommer inte att funka, åk inte dit….regn regn och regn kommer hålla vinden borta…

  • svenne

    Medlem
    27 september, 2007 vid 12:09

    Ja, alla åker till Näsby Park. Gurra också (så jäkla långt är det inte).

    –S

  • adde

    Medlem
    27 september, 2007 vid 12:16

    @dr Masse 418251 wrote:

    Faktum är att det var uppe rejält, men jag får inte ihop det denna gång. Valet mellan en dag till Gislövs eller tre-fyra på Västkusten om en vecka eller två föll ut till det senares fördel.

    Tack för den Masse! Precis som säsongen kom igång så ska du punktera den… Säg till när du kommer hit så planerar jag in en 3-4 episka dagar på Torö då 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    27 september, 2007 vid 12:23

    Ha, ha! Nu skall vi inte vara sådana. Här är man snäll och tar med sig vind till Västkusten, och vad får jag för det? Bara ovett.

    Fast en sak skall man ha klar för sig. Om det är någonstans i detta land som jag gjort REJÄLA bomkörningar till så är det till västkusten. Faktum är att jag aldrig har seglat Apelviken, bara för att nämna ett litet fjuttigt exemepel. Men jag har tittat på den! Flera gånger!

    Men om det skall vända så är det väl denna episka 2007 säsong, ah!

    Välkommen till Torö, förresten. Ta med en säck dr ding och fett med tejp.

  • Oregistrerad

    Gäst
    27 september, 2007 vid 18:33

    Hörrö,Gurra 1978, nu ska du vara snäll mot sthlm-surfarna. Du var ju en av oss för bara ett år sedan.(visst saknar du Näsby park lite,lite,lite,lite grann),bara lite,lite.!!!
    Och du, det blev precis som du sa på wave classic när jag språka med dig sist,fett drag med 4,7 o stora böljor på söndagen…svårseglat men roligt..

    //Tommy//

  • southe

    Medlem
    28 september, 2007 vid 06:04

    gålö it is!

  • filipl

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:28

    Skälåker även för mig, från 16 tiden!

    Filip

  • argulander

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:28

    Gålå således, dit och konkurrera med kitarna. Sonen får skolka från pryon. Prognosen håller NO 10-14 i em. Klas

  • philippos

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:05

    Ja det verkar vara mycket nord i vinden så det blir Gålö för mig mä..

    Torö får vänta till morgondagen kanske.

  • Oregistrerad

    Gäst
    28 september, 2007 vid 12:16

    Då avslutar man dagen och drar till Näsby Park för en eftermiddags surf, hoppas på sällskap!

  • svenne

    Medlem
    28 september, 2007 vid 12:18

    Det verkar som att det fetedroppade strax efter lunch. Om det är någon som eftermiddagssurfar Gålö, skicka en rapport please!

  • svenne

    Medlem
    28 september, 2007 vid 19:21

    Drog ut lite senare på chans (det började rycka i både pung och trädkronor…), men bissarobyigare dag får man väl leta efter.
    av-på-av-på-av-PÅ PÅ PÅ PÅ PÅ PÅ-av. 😀

    Dagsstatistik: 68 kg, 100 l, 5,6 kvm.

    Edit: Det var många ute, det är iofs kul. 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing På fredag, då jälar blire Gålö!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.