Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing På jakt efter billig speed 1, 2 eller 3 19kvm

  • På jakt efter billig speed 1, 2 eller 3 19kvm

    Publicerad av 10ms-anders på 28 april, 2011 vid 04:31

    Vet någon en drake som ligger och vilar i någon garderob eller liknande?
    Vet någon någon fin sajt utomlands där man kan jaga beg drakar?

    Mvh Anders

    regfellow svarade 13 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • regfellow

    Medlem
    28 april, 2011 vid 05:34
  • cortex

    Medlem
    28 april, 2011 vid 06:37

    Kolla även på Kitenation.se, där kommer det upp någon Speed lite då och då… som oftast försvinner snabbt.

    /Kaj

  • 10ms-anders

    Medlem
    29 april, 2011 vid 19:02

    den här tråden gav ju lite napp. Dock inga 19kv are. Hallå finns dom någonstans.

  • ristarpen

    Medlem
    29 april, 2011 vid 19:08

    du kommer inte att andvända den jag har haft 18 och nu en 16 vänta snart vind..

  • 10ms-anders

    Medlem
    29 april, 2011 vid 19:14

    varför?

  • cortex

    Medlem
    29 april, 2011 vid 20:33

    Beror en hel del på vart man bor (och väger) hur mycket man använder sina lättvindsgrejer. Eftersom jag bor i Mälardalen så använder jag mina stora Speed3’or typ 80% av all tid jag kör.
    Bor man nere på västkusten och kan tänka sig att skippa att kitea såvärst mycket under havla juni, hela juli och halva augusti så klarar man sig helt okej utan lättvindsgrejer.

    Det sagt så är det trots allt min Speed2/3 15 jag använt mest de senaste 4 somrarna nere i Fiskebäckskil. Men det beror ju som sagt mest på att jag är där på somrarna. 😉

    BTW, Speed2/3 19 är jäkligt svårt att hitta beggat. De brukar ryka mer eller mindre direkt de läggs ut. Nya kan jag fixa åt dig utan problem dock. :cool2:

    /Kaj

  • regfellow

    Medlem
    30 april, 2011 vid 09:40

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing På jakt efter billig speed 1, 2 eller 3 19kvm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.