Senaste nytt Forums Kitesurfing Session På söndag !

  • På söndag !

    Publicerad av graf på 29 november, 2003 vid 08:51

    Fått min nya kite nu. är det någon kring Götet som som är på gång att kita på söndag, förutom mig! Jimmy!

    mangew svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • draksurfarn

    Medlem
    29 november, 2003 vid 09:46

    Jo jag är på tror jag. Bestämmer mig på söndag morgon. Det blir väl torkelstorp isf.

    Christian 0762-446168

  • kitelife

    Medlem
    29 november, 2003 vid 09:50

    Hur vågar du ha den bilden i profilen? posten har ju fått en och annnan giring ; ) näst förljd fråga blir kan du göra nått åt att dom e så värdelösa? och dyra?

    Fast jag kännde en kille som jobba där tidigare och han va STOLT över sitt jobb och mycket lojal samt prata gärna om det, blir ni kanske hjärntvättade innan ni får komma ifrån jobbet ??

    //Pan

  • draksurfarn

    Medlem
    29 november, 2003 vid 13:01

    Svar till:


    Hur vågar du ha den bilden i profilen? posten har ju fått en och annnan giring ; ) näst förljd fråga blir kan du göra nått åt att dom e så värdelösa? och dyra?

    Fast jag kännde en kille som jobba där tidigare och han va STOLT över sitt jobb och mycket lojal samt prata gärna om det, blir ni kanske hjärntvättade innan ni får komma ifrån jobbet ??

    //Pan

    [/ QUOTE ]

    Man blir inte Postiljon bara sådär, man föds till det!

  • mangew

    Medlem
    29 november, 2003 vid 16:48

    Japp, hanhals blir det ( det är väl samma som torkelstorp?) Ser ut att blåsa bra 🙂 Jag försöker vara där rätt tidigt! Är sugen på att testa lite nya manövrar nu när det inte blivit så mycket i höst / Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session På söndag !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.