Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Panik; vart ska jag åka nu? Spare no expenses

  • Panik; vart ska jag åka nu? Spare no expenses

    Publicerad av jfr007 på 10 juli, 2011 vid 18:11

    Hej,
    Min sista riktiga surfresa var 1999 till WA. Fint som snus. Sedan dess har det blivit åkning hemma och mycket annat i livet. Nu är läget helt enkelt akut och goda råd dyra. Fastnat i fundringar. Vill åka nu i juli till varmt och vindsäkert ställe. Slipper gärna ställen där det blåser pung typ Påså. Slipper också gärna turistmeckan men inser att man kanske får omvärdera.Vill ha kulturellt utbud med vettigt utbud av restauranger etc. Vill kunna hyra riktigt bra prylar eller så får jag köpa på plats. Seglar helst slalom numera men kan stå ut med vågor om det inte är för stökigt. Dessutom vill någon närstående och medföljande person lära sig “kita” så det vore fint med nån nybörjarplats nära intill. Många parametrar som ska funka.

    Maui säger ni. Långt säger jag.

    Alternativ?

    Jonas

    ben-hogan svarade 12 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kapten-k

    Medlem
    11 juli, 2011 vid 18:58

    Västindien eller kanske fuerte, fast det blåser väl halv-pung på fuerte nu, annars blåster det här i nästa vecka hoppas jag…

  • apelbapel

    Medlem
    19 juli, 2011 vid 06:49

    Grekland har mängder med ställen, med vind och bra uthyrningar.

  • ben-hogan

    Medlem
    19 juli, 2011 vid 11:30

    Cabarete bra i juli

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Panik; vart ska jag åka nu? Spare no expenses

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.