Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pappaledig kiteare kring Göteborg

  • Pappaledig kiteare kring Göteborg

    Publicerad av axelne på 8 april, 2010 vid 07:08

    Hej,

    Jag är lyckligt lottad och är fram till juni pappaledig. Nu är jag också lite sugen på att komma ut på vattnet någon gång då och då när vädret tillåter att ha barn på stranden. Någon annan kiteare kring Göteborg som är föräldraledig och kan tänkas surfa ihop?
    Tänker mig att man kan turas om att köra en kort sväng mens den andre leker med barnen på stranden.

    Hör av er/Axel

    smaskens svarade 14 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • hydrolift

    Medlem
    8 april, 2010 vid 08:14

    Bra idé men jag är inte pappaledig förrän i höst. September är jag i Spanien men är hemma under oktober och november.

    Sedan vet jag inte hur lämpligt det är att ta med en då 9 mån bebis ut till ett blåsigt Torkelstorp men det kanske är jag som oroar mig i onödan. Hur gammalt är ditt/dina barn? Är du ledigt ngt under hösten?

    /Olle

  • virena

    Medlem
    8 april, 2010 vid 12:33
    Hydrolift;605248 wrote:
    Bra idé men jag är inte pappaledig förrän i höst. September är jag i Spanien men är hemma under oktober och november.

    Sedan vet jag inte hur lämpligt det är att ta med en då 9 mån bebis ut till ett blåsigt Torkelstorp men det kanske är jag som oroar mig i onödan. Hur gammalt är ditt/dina barn? Är du ledigt ngt under hösten?

    /Olle

    Grattis Olle, det var som tusan. Det händer vist grejor när man är borta. För det är väl rätt Olle?

  • hydrolift

    Medlem
    8 april, 2010 vid 16:38
    Virena;605298 wrote:
    Grattis Olle, det var som tusan. Det händer vist grejor när man är borta. För det är väl rätt Olle?

    Nja, det finns nog flera Olle men tack ändå:wink: Började kitesurfa i augusti så jag är nog inte ett så välkänt ansikte på vattnet ännu men vi ses säkert därute.

    /Olle (den andra…)

  • solomin

    Medlem
    8 april, 2010 vid 19:40

    Pappa ledig ifrån 1 maj och intresserad.
    Hör av dig.

  • virena

    Medlem
    8 april, 2010 vid 21:50
    Hydrolift;605346 wrote:
    Nja, det finns nog flera Olle men tack ändå:wink: Började kitesurfa i augusti så jag är nog inte ett så välkänt ansikte på vattnet ännu men vi ses säkert därute.

    /Olle (den andra…)

    Ja, ja Olle som Olle, vi lär väl ses på vattnet denna sommarn istället. Jag kanske får va barnvakt:wink:

  • yann

    Medlem
    8 april, 2010 vid 21:56

    Sommaren 2011… 😉

  • ewald

    Medlem
    8 april, 2010 vid 22:16

    Har långt kvar än men jag gillar tänket. . . Turas om att passa ungarna då en står på land och och den andre föräldern får surfa. Sten sax påse om vem som för börja i vattnet och här är det bäst av en!

  • smaskens

    Medlem
    9 april, 2010 vid 13:46

    Tjaba,

    David e 9 månader och jag tar P-ledigt from 1 Juli till Jan.
    Fast jag trodde att man skulle ta hand om barnet och inte kitea.:laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pappaledig kiteare kring Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.