Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Parkeringsproblem i Lejjet

  • Parkeringsproblem i Lejjet

    Publicerad av woodleaflay på 23 juni, 2006 vid 18:19

    I helgen har varit fina dagar med mycket folk i Lejjet. Det är kul. Nu har jag fått höra allvarliga klagomål från de som bor där nere dock. De har stort tålamod men när de inte kan komma fram med sina bilar till husen (en av dem är handikappad) och när folk kör ut i vassen eller ut på gräset med sina bussar börjar grannarna tröttna. Likaså var de lite trötta på vildcamparnas piss- och bajsturer i omgivningarna. Det gäller för alla som kommer att visa hänsyn så kommer de ha tålamod. Är det fullt så kan man lika gära stå vid kiosken eller hamnen och bära lite. Annars kommer det snart en bom hos oss med.

    Oregistrerad svarade 17 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Oregistrerad

    Gäst
    23 juni, 2006 vid 20:20
    woodleaflay wrote:
    I helgen har varit fina dagar med mycket folk i Lejjet. Det är kul. Nu har jag fått höra allvarliga klagomål från de som bor där nere dock. De har stort tålamod men när de inte kan komma fram med sina bilar till husen (en av dem är handikappad) och när folk kör ut i vassen eller ut på gräset med sina bussar börjar grannarna tröttna. Likaså var de lite trötta på vildcamparnas piss- och bajsturer i omgivningarna. Det gäller för alla som kommer att visa hänsyn så kommer de ha tålamod. Är det fullt så kan man lika gära stå vid kiosken eller hamnen och bära lite. Annars kommer det snart en bom hos oss med.

    gött, leve friheten!
    fortsätt så vänner! jag vet ni kommer att göra=)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Parkeringsproblem i Lejjet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.