Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Paros på lördag

  • Paros på lördag

    Publicerad av charl8 på 1 juni, 2006 vid 13:21

    I all hast blev det en liten sväng till Paros på lördag…:-) Jag har läst på lite här på konfen om vilka ställen som rekommenderas men jag undrar, eftersom jag åker ospec med Apollo och kan hamna var som helst, om det finns andra bra uthyrningställen på ön än Golden beach och New Golden beach….

    Och om någon har varit på New Golden beach: Är det vågställe för nybörjare eller icke?

    Blir även glad för andra tips på några speciellt mysiga barer/restauranger eller kuliga klubbar eller annat…

    Blir jätteglad för svar före fredag kväll!!! :-)/Lotta

    charl8 svarade 18 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • lars_k

    Medlem
    1 juni, 2006 vid 13:35

    Jag har varit vid new golden beach men det blåste för kasst för att surfa den dan…
    Tror det är bra som nybörjarställe. Surfuthyrningen ligger lite bakom en udde så det blir plattvatten vid NO-vind inne vid stranden. Ute vid udden upp i vind lär det kunna bli lite vågor, antagligen inget stort utan bara lite att hoppa på. I princip hela östra sidan av Paros är ganska dött så ska du ha party får du nog åka till Paros-stad. Men det går bussar över hela ön som inte kostar mer än några kronor per tur. Tror det bli kul för dej men vet ej hur vindsäkert det är nu i början av Juni, dvs om NO-vinden (“Meltemin”) kommit igång än…
    Ha de gött!

  • charl8

    Medlem
    1 juni, 2006 vid 15:22

    Tack för det, det skall jag ha…:_)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Paros på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.