Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Partylåt med mycket naket

  • m3lk3r

    Medlem
    16 juni, 2011 vid 15:13

    Är du en del av basebrothers? Om du är det ska du skämmas. Alla som gillar skiten öht borde skämmas ta mig fan.
    Det första som slår mig är att jag har hört det förut. Jag vet att det inte är sista gången heller, tyvärr.
    Vilken målgrupp riktar sig låten till? Jag antar att det är tribaltatuerade WT-pojkar som basebrothers själva. Samma snubbar som tycker att det är så jävla ballt att supa trots att de inte är 15 år längre? Drägg.

    Ska vi fortsätta? Ja vi gör det.
    Vi har konstaterat att själva låten är en riktig WT-dänga (White trash för er som inte visste innan, väl använd term men ack så passande i detta fallet).
    Videon innehåller massor av alkohol = WT
    Videon innehåller 3 killar som får lapdance av 2 (varför inte 3? låg budget eller?) inte så snygga callgirls = WT där med.
    Senare dyker en ordningsvakt upp, det skulle inte förvåna mig om han faktiskt är det på riktigt, skulle inte heller förvåna mig om han slår sin tjej också, det är ju en vanlig combo annars = Japp, du hade rätt – WT.
    Visst kan man fortsätta på samma spår men det skulle aldrig ta slut.

    Att sitta hemma och vara förkyld har aldrig varit så här kul.

  • macbeth

    Medlem
    19 juni, 2011 vid 18:04
    m3lk3r;659230 wrote:
    Är du en del av basebrothers? Om du är det ska du skämmas. Alla som gillar skiten öht borde skämmas ta mig fan.
    Det första som slår mig är att jag har hört det förut. Jag vet att det inte är sista gången heller, tyvärr.
    Vilken målgrupp riktar sig låten till? Jag antar att det är tribaltatuerade WT-pojkar som basebrothers själva. Samma snubbar som tycker att det är så jävla ballt att supa trots att de inte är 15 år längre? Drägg.

    Ska vi fortsätta? Ja vi gör det.
    Vi har konstaterat att själva låten är en riktig WT-dänga (White trash för er som inte visste innan, väl använd term men ack så passande i detta fallet).
    Videon innehåller massor av alkohol = WT
    Videon innehåller 3 killar som får lapdance av 2 (varför inte 3? låg budget eller?) inte så snygga callgirls = WT där med.
    Senare dyker en ordningsvakt upp, det skulle inte förvåna mig om han faktiskt är det på riktigt, skulle inte heller förvåna mig om han slår sin tjej också, det är ju en vanlig combo annars = Japp, du hade rätt – WT.
    Visst kan man fortsätta på samma spår men det skulle aldrig ta slut.

    Att sitta hemma och vara förkyld har aldrig varit så här kul.

    HAHAHAAH:laugh::laugh::laugh:

    Vilka jävla FEJK-STEKARE!!

  • skotten

    Medlem
    19 juni, 2011 vid 22:30

    hahaha Steffo-flashback, man I miss posts like this : ) ALoha dude.

  • m3lk3r

    Medlem
    20 juni, 2011 vid 02:19

    Måste erkänna nu att efter några lysningar är den faktiskt riktigt bra!! =)

    hahahahahaha nej

  • acemattias

    Medlem
    28 juni, 2011 vid 17:57

    Cred för att dom försöker, men det blir gandska lamt, det är ju mer naket i den där Gevalia reklamen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Partylåt med mycket naket

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.