Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Penisförlängare upphittad i Björlanda

  • Penisförlängare upphittad i Björlanda

    Publicerad av hydrolift på 23 oktober, 2010 vid 08:27

    Förlåt, var det mastförlängare ni kallar den för eller? Hur som helst hittade jag en sådan i Björlanda fredagen den 23 oktober runt lunchtid. Kanske var det den vänlige vindsurfaren i Berlingon som hjälpte mig att launcha min kite.

    Återfås mot att här på vindsurfingkonfen posta 3 trådar med rubriken “Windsurfing is pest…” och i meddelandet “…and kitesurfing is the best!”. 😀

    Mvh
    Olle
    0705-45 27 92

    mikaels svarade 13 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • pss234

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 10:52

    jag måste tacka för att du tog hand om min peni…….. mastförlängare över natten.

    mvh patrik

  • hydrolift

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 11:39

    Ingen fara. Tack för pumpen! Det var inte nödvändigt men det är ju skönt med lite surferlove.

    Ha det på badé!

  • surfslusken

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 11:48

    Kite (?) Pump + div andra kite tillbehör upphittade på handikapp WCn i Lejet.

    Återfås mot ett rim job alt reacharound.

  • hydrolift

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 13:07

    Mmm, nu börjar vi komma igång…

  • pedersen

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 14:48

    Du glömde ta med dom här på listan, slusken 😉

  • haze

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 16:35

    Slusken du glömde den här i A-bay här om dagen men som tur är var den rengjorde i alla fall. Men den finns på Hajen i info…

  • dr-masse

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 09:54

    En tråd som jag är nöjd med att inte ha öppnat på jobbet. Kanske inte de bästa bilderna att ha i cachen när särkerhetsnissarna skannar hårddiskarna.

  • surfslusken

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 13:37

    De va till o ha lågt till tak på jobbet om säkerhetsnissarna har åsikter om de där. Knegar du i Nord Korea? Skulle inte dom shortsen va okej ens på casual friday menar du??

  • hydrolift

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 15:01

    Nja, jag tycker nog shortsen är lite för mycket. Ta bort bilden innan ngn polisanmäler skiten!

  • mikaels

    Medlem
    25 oktober, 2010 vid 16:25

    Det var nog mer bältet till shortsen (för det var väl det det var, eller, jag är inte så hemma på kitemode..?) som kunde uppröra jobbets säkerhetsnissar 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Penisförlängare upphittad i Björlanda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.