Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PENNYWISE spelar i Malmö ikväll(Gratis)!!!

  • alexasu

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 08:54

    mer enformigt band får man leta efter, men visst har de ett par schyssta låtar. alltid kul att se denna typen av band live dock, hoppas på lite schysst pogo/mosh. vad folk däremot inte bör missa är lokala hardcore/punk-bandet Sista Sekunden som spelar på mölleplatsen 1830. det om något blir röj som fan.

  • sajmon

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 11:17

    Atomic Swing kl 19:00, Stora scenen

  • el_duderino

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 11:21

    Fuck Authority!

  • viccone

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 15:40

    Frågan är ifall man inte ska dricka sig redlös och deltaga på den stora linedancen på dansbanan eller var det nu var.!!!? yeah!

  • alexasu

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 00:50

    en liten rapport från kvällen:
    tog en aningen sen buss som blev ännu mer fördröjd eftersom den fick stanna på typ varje hållplats. vi sprang till till mölleplatsen får å hinna till sista sekunden (ka-tjing), missade tyvärr början av settet å favvolåtarna “tatoo” å “gammal hardcore”. förbaskat. riktigt shysst mosh dock, precis lagom tryck å alla inblandade visste vad de pysslade med. inget band kan leverera en sådan äkta kännsla som dessa grabbar.
    pennywise spelade en timme senare. svårt att få ihop en varierad set-list med deras katalog, men de gjorde väl sitt bästa. rätt tajta var de i alla fall. personliga höjpunkten var nog när de spelade “minor threat”. en annan cover de drog var faktiskt “blitzkrieg bop”. “fuck authority” spelades efter påtryckningar från delar av publiken. förutsägbar avslutning med “same old story”, “aliens” och “bro hymn” i given ordning. stor moshpit. inte så många med koll dock. lite väl mycket armbågar och störande många misslyckade publiksurfare, jag menar ett par är ju ball om alla är med på det, men när vissa fortsättar skicka upp folk fast de bara ramlar ner känns det ju bara dumt. ingen verkade fatta vad en circle pit var heller, lite störigt när bandet bad/föreslog det å ingen var med på det. går man på riktig hc-koncert eller lite mer alternativa arrangemang fattar ju alla.
    jag kan ha tokigt fel, men under sista låten tyckte jag mig se niklas s stå precis bakom pitten (olycklig svengelska) lite till vänster.

  • Oregistrerad

    Gäst
    26 augusti, 2006 vid 17:41

    ååååååjåjåj. bästa öset. men vafan ser du nått som ser ut som mig så e de ja, ta tag i mig då förföan. ida e de bartömning på strandbaden å ja tror noog att de kommer gå av. infinn dig för faen

  • alexasu

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 19:09

    asså, det kanske inte har framgåt så bra så jag gör ett förtydligande: jag är en asocial jävlel som inte tycker om människokontakt.
    … å dessutom förasvann du rätt fort från brottsplatsen å man var ju tvungen att ge sig in in da pit igen ju.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PENNYWISE spelar i Malmö ikväll(Gratis)!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.