Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Peps kändis i ny film !!!

  • Peps kändis i ny film !!!

    Publicerad av melker på 24 juni, 2004 vid 09:23

    Fick ett gäng ex, av filmen propaganda i går. Bra jobbat i den peps. Måste säga att jag blev mäkta imponerad av åkningen men mest av att jag snabbt såg att du stod bredvid han legenden. Skåningen Martin nånting. Inte många som får komma så nära honom.

    melker svarade 19 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • gugge

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:25

    Melker,

    lägg upp filmen!

    Och du, kolla din mail!

  • melker

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:26

    Har den bara på DVD, men du kan få köpa ett ex billigt. har några till övers. MEN bara till Liftass teamriders.

  • melker

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:27

    Vilken mail ???

  • zoolander

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:32

    hur mycket melkaman!?
    jag är nock sugen!

  • melker

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:33

    Det fixar vi natura zoolander. hahah Nej men vi tar det när vi ses. Slänger ned en i kitebagen så har jag med mig.

  • gugge

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:36

    den du angivit i din profil

  • pepa

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:51

    Svar till:


    Melker,

    lägg upp filmen!

    [/ QUOTE ]

    Men va fan, asså den här filmen har Thomas Alsbirk slitit ihop under ca ett års tid trots att han därutöver pluggar, har fått barn och sköter hela kitesurferen.dk. Stöd vår lille grannpöjk och köp skiten!

    Tackar Melker, det var ett halvår sedan nu tror jag. Martin är med någonstans han med va? Förutom brevid mig då.

  • rambo_johnson

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 10:24

    haha fan han e ett as han

  • honk

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 10:54

    Jag håller med Peppas.. Jag och Peter jobbar på dice och har utvecklat battlefield, midtown madness, rallisport challenge med mera, jobbat massor med övertid och jag hoppas att ni stödjer oss genom att köpa orginalet istället för att piratkopiera.. smile.gif

    (Jag antar såklart att ingen på detta forumet har ett olagligt piratkopierat spel hemma? smile.gif

  • gugge

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 11:09

    Melker sade ju att det var för pomotion syfte! Eller?

    Klart dansken ska ha pröjs! Men en liten snutt kan man ju få se eller? Vill ju inte köpa LiftAss i säcken, eller hur?

    Ha ha ha ha ha ha, mer film åt folket. Länge leve LiftAss, eller än så länge lever LiftAss. Ja, helt otroligt!

  • villjam

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 11:22

    Det är väl bättre att kopiera än att inte köpa alls?

  • melker

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 11:46

    Jag skulle aldrig kopiera upp ex av filmen jag stödjer honom till 100%. Har typ 2 ex till övers som jag fått av honom därav att jag kunde sälja dom billigt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Peps kändis i ny film !!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.