Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Peter på BEST har gjort det…..

• ric

Medlem
    10 maj, 2005 vid 09:01

word!

• brickan

Medlem
    10 maj, 2005 vid 09:02

Svar till:

hmm att materialet är så starkt.. det är starkt . men måste limmas.om det går i sönder vilket räcker med en liten liten rispa så blir det väldigt skört.. det måste då lagas på riktigt av de på fabriken för att det ska hålla i och emd att ingen annan kan göra.

på tal om ensamrätten.. det va ju faktiskt erci som hitta de o hugo har snackat om det mer än ett halvår nu.. muppigt

[/ QUOTE ]

Jupp håller med om detta och materialet är starkt i förhållande till sin vikt och vad innebär det att det är jävligt lätt och säkert inte mycket starkare än tyngre grövre väv.

• rambo_johnson

Medlem
    10 maj, 2005 vid 09:08

det största problemet var att vi inte kunde sy materialet för det delaminera då limma är rätta melodin dock fast limmaskinen kostar 300papp per maskin man behöver 50st för produktion…, och så var det SVINDYRT, jag är lite skeptisk till att rusa in i nått så här, hade nog testat materialet ett år först, ska ju va typiskt best kugarna o komma med sin stora plånbok o muta cubenfiber att inte sälja till nån annan fast det finns fler material som dom här dock…

• brickan

Medlem
    10 maj, 2005 vid 09:36

Det är det jag säger ingen vet om det funkar bra att sy kites med och om det blir problem med delaminering eller liknande.
    Tittar man på ett segel i cuben fiber så är det en jävla massa förstärkninger.

• stebe

Medlem
    10 maj, 2005 vid 13:22

Jag tycker den verkar het. Det klart intressantaste på marknaden på mycket länge.

Mycket konstiga argument mot Hellfish och BEST i den här tråden. ok jag kan förstå er som råkat ut för jävligt taskig service och även om BEST kanske inte varit de bästa drakarna på marknaden så har de kanske varit de mest prisvärda.

• bohn2fly

Medlem
    10 maj, 2005 vid 20:54

Jajävlar, om man tar bort namnet och att det är ett nytt tyg de använder så kan man ju tro att det handlar om min fina Psycho cool.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Peter på BEST har gjort det…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.