Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pkra asia 2010

  • Pkra asia 2010

    Publicerad av dabban på 15 mars, 2010 vid 18:10

    Hej ! hoppas alla har de fett bra hemma i Sverige eller vart ni håller hus 🙂

    Jag är på plats i Thailand sen 6 veckor tillbaka och jag skriver rätt mycket om PKRA som går just nu på en blogg om det är intressant.

    Mike blomvall och legenden Johnny(skåne) är även dom på plats 🙂

    Har ni någon fråga om thailand eller om ni vill ha något skickat till er kan ni bara skicka ett pm

    peace / mikael dabrowski

    EDIT: Sorry 😀 http://blogg.aftonbladet.se/mikaeldabrowski

    dabban svarade 14 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • kitelife

    Medlem
    15 mars, 2010 vid 18:16

    var har du din blogg då? länka…

  • dabban

    Medlem
    15 mars, 2010 vid 18:23
  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    15 mars, 2010 vid 21:21

    fan va härligt. roligt och följa!

  • stebe

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 01:37

    Kul läsning.

  • victorlindgren

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 06:19

    Lade till bloggen bland favoriter!

  • emerson

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 12:55

    Jag åker till Thailand den 26 mars för en månads backpacking. Kan du rekomendera några bra ställen där det går att kitesurfa + att hyra utrustning, eftersom jag inte tar med mig min egen.

    Det får gärna var lite nybörjarvänligt eftersom jag bara har åkt en 6-7 ggr i somras.

    /Jonas

  • dabban

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 15:43
    emerson;601920 wrote:
    Jag åker till Thailand den 26 mars för en månads backpacking. Kan du rekomendera några bra ställen där det går att kitesurfa + att hyra utrustning, eftersom jag inte tar med mig min egen.

    Det får gärna var lite nybörjarvänligt eftersom jag bara har åkt en 6-7 ggr i somras.

    /Jonas

    hej jonas ! Hua Hin är stället om du ska kitesurfa nu i thailand , det är högsäsong och de är bra tryck i en 12m2 kite i princip varje dag !

    Väst kusten på Koh Samui ska även vara helt okej !
    Jag kommer vara här i Hua Hin fram till runt 28-29 mars och jag kan hjälpa dig att hyra utrustning billigt om vi ses!. Mitt thai nr är +66 886 01 70 72

    / M

  • jode

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 16:38

    Kan man hyra grejer där månadsvis till bra pris? Utan att få thai-beach-maffian på sig om de blir en reva på 1m.m?

    🙂

  • dabban

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 16:59

    en komplett 2010 kite 12m2 ligger på 8000kr komplett här så de är nästan bättre att ni köper kites om ni ska hit , ska ni hyra så vill dom att ni köper kiten av dom om ni pajjar den , drakarna är dessutom helt våldtagna innan ni hyr dom.

    Kiteboarding Asia ska ha bäst priser på kites i hela världen säger dom, jag kan kolla med dom imorgon vad dom vill ha för hyra kites osv!

  • stebe

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 22:58

    Tjena Mikael, du har ett pm!

  • jode

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 08:40
    dabban;601947 wrote:
    en komplett 2010 kite 12m2 ligger på 8000kr komplett här så de är nästan bättre att ni köper kites om ni ska hit , ska ni hyra så vill dom att ni köper kiten av dom om ni pajjar den , drakarna är dessutom helt våldtagna innan ni hyr dom.

    Kiteboarding Asia ska ha bäst priser på kites i hela världen säger dom, jag kan kolla med dom imorgon vad dom vill ha för hyra kites osv!

    8000:-? det är jhu inga pengar. Får omplanera rutterna lite på resan då. Vore kul med så mkt kite som möjligt under året man är borta!!

  • emerson

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 09:28
    dabban;601938 wrote:
    hej jonas ! Hua Hin är stället om du ska kitesurfa nu i thailand , det är högsäsong och de är bra tryck i en 12m2 kite i princip varje dag !

    Väst kusten på Koh Samui ska även vara helt okej !
    Jag kommer vara här i Hua Hin fram till runt 28-29 mars och jag kan hjälpa dig att hyra utrustning billigt om vi ses!. Mitt thai nr är +66 886 01 70 72

    / M

    Tack för informationen, kommer nog satsa på Koh Samiu i början av april. Hinner inte till Hua Hin innan 29 mars.

  • dabban

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 11:31

    Koh Samui e riktigt nice ! KBA har sitt center öppet på västkusten nära Nathon i april 🙂 De en soft paradis ö typ 🙂 inte så mycke turism om du väljer ett lungt ställe att bo på ! Jag bodde på kitecentret på sydöstra delen och de var typ som att bo ute på landet lite 🙂 bara havet och kitare typ

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pkra asia 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.