• Publicerad av styret på 5 juli, 2003 vid 07:41

    Tror det här har disskuterats innan men frågar iallafall.
    Jag är pepp på att börja ta med mej kameran ut en bit i vattnet och funderar därför på att skaffa mej ett undervattenshus. kollade lite på scandinavianphoto.se och hittade ett schysst. mer påsaktigt än ett fast hus.
    sen kollade jag priset. 2 595 pistoler!

    kändes lite i översta laget eftersom utrustningen har sprungit iväg i pengar i år.

    är det nån som har erfarenhet av nått annat och kan ge tips?

    skulle ju vara schysst att kunna ta med kameran över axeln ut till dom bra hoppvågorna och stå mot polarna istället för i ryggen på dom.

    styret svarade 20 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jacob-holmqvist

    Medlem
    5 juli, 2003 vid 08:21

    EWA-Marines mjuka uv-hus är nog bland de billigare på marknaden. Dessutom av mkt god kvalitet.
    Alternativ får väl sägas vara engångskameror av typ actionsportsmodell eller att åka båt (helikopter?).

  • hjeltman

    Medlem
    5 juli, 2003 vid 21:59

    2500:- lät ändå ganska billigt. jag hade för mig att man var tvungen att hosta upp runt 7500:- för ett hyffsat. frown.gif

  • karapp

    Medlem
    6 juli, 2003 vid 15:15

    i tråden http://www.surfbilder.tk var det nån som skrev om att han byggt en egen låda, iofsig till videokamera. Byggt av nått rör så det blir väl lite svårt att knäppa av bilderna. Får skaffa trådlös fjärrutösare och så får nån stå på land och knäppa…lite svårt med tajming men vafan.. smirk.gif

    Ewa-marines dykpåse U-A kostar juh 2195 på scandi… men så ska man ha frakt å så måste man ha silicapåsar, så det blir väl 2500kr.
    Men fan det hade blivit grymma bilder.

    Åker man till Usa ska tydligen vara mycket billigare, men då kostar juh resan endel wink.gif

    Kalle
    http://www.surfbilder.tk

  • styret

    Medlem
    6 juli, 2003 vid 21:55

    vi får se vad som händer med pengarna man tjänar.
    först och främst blir det segel och öl. wink.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.