Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polacken som vill simma på kites Röda havet

  • pjoter

    Medlem
    5 mars, 2012 vid 10:32

    shit pommes.

    Cool snubbe. Slåss mot hajar hela natten.

  • jakobb

    Medlem
    5 mars, 2012 vid 17:52

    undrar om det var en 9-åring som skrev ner intervjun

  • regfellow

    Medlem
    5 mars, 2012 vid 18:16

    Google translate på Polska blir inge bra 😉

  • gadget

    Medlem
    5 mars, 2012 vid 20:26

    Sjukt alert som kunde räkna hajarna till just 11 stycken mitt i natten samtidigt som han håller på att bli uppäten. De måste ju ha varit lite tama eftersom de dessutom lät sig mätas mitt i måltiden!
    I den senaste intervjun berättar han också historien om Snöluvan och de 7 små grisarna, den historien är minst lika bra!

  • jenselias

    Medlem
    6 mars, 2012 vid 21:30

    Jag tycker också att det hela luktar lite dåligt omdöme, dålig översättning och lite rövarhistoria. Trots det har jag lite svårt för all bitterhet och bristande inlevelseförmåga.

    Snubben gav sig iväg på ett (kanske lite dumt) äventyr och oberoende av antal och storlek på de fula och stygga fiskarna, var han troligen i en situation med fara för sitt liv. Jag tycker det är jäkligt bra när någon räddas, skitstövel som ängel, och är glad för hans skull.

    Ironi är jätteskoj, men det känns lite surt när eventuell sådan naggar på medmänskligheten. Kör hårt!

    I övrigt rätt imponerande svängning på diskussionstråden.

  • happymagnus

    Medlem
    13 mars, 2012 vid 10:08

    Men ärligt talat, vad är det för idiot till äventyrare? I teorin låter det ju som en fantastiskt bra ide. Att surfa över röda havet är ju ett kul och definitivt görbart projekt – om det blåser vill säga. Men en kitebräda är aldrig detsamma som en båt och hans enda backup är att skicka SOS-signal och sedan vänta på ett räddningsuppdrag ska dras igång. Visst kan man lida med honom i hans situation, men det där äventyret var rätt dåligt planerat.

  • dadil

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 15:15
    HappyMagnus;683555 wrote:
    Men ärligt talat, vad är det för idiot till äventyrare? I teorin låter det ju som en fantastiskt bra ide. Att surfa över röda havet är ju ett kul och definitivt görbart projekt – om det blåser vill säga. Men en kitebräda är aldrig detsamma som en båt och hans enda backup är att skicka SOS-signal och sedan vänta på ett räddningsuppdrag ska dras igång. Visst kan man lida med honom i hans situation, men det där äventyret var rätt dåligt planerat.

    word, han snubblade på mållinjen från en darwinaward där.

    och apropå bitterhet och brist på inlevelseförmåga så tycker jag att det bara är ett sundhetstecken i detta fall. hoppas han får betala en jävla massa pengar för räddningsaktionen.

  • jenselias

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 15:49
    dadil;683740 wrote:
    hoppas han får betala en jävla massa pengar för räddningsaktionen.

    Det hoppas jag oxå. Vilket är något annat än börja skämta om (det troligen idiotiska) tilltaget mitt under pågående räddningsaktion.

  • gadget

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 16:45

    Detta är ju idioti och redan när han surfade ifrån Polen till Sverige var det det!
    Jäkla antiklimax om han drunknat i Östersjön men nu lyckades han med det kunde
    lika gärna gått åt pipan redan då!
    Tanken är ju god men utan följebåt etc, njääääää!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polacken som vill simma på kites Röda havet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.