Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polen i sommar…

  • fred

    Medlem
    2 maj, 2006 vid 06:46
  • liljedahl

    Medlem
    2 maj, 2006 vid 10:06

    Resereportage i repris:

    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=33275&highlight=polen

    Det kan finnas en anledning att de valt att hänga i Tarifa nu istället 🙂

  • bohm

    Medlem
    2 maj, 2006 vid 14:09

    Eddy eller Stellan; Har ni nån länk till stället där ni bodde?

  • stellan

    Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:56

    Ak till Rewa och jobba er ut mot Hell halvon. Fantastiskt… om det blaser. Vi tog farja fran Kopenhamn till Swinutche och korde men det var inte bra. karlskrona – gedynia ar battre. Jaja Vill det sig inte med vinden sa ar det bra halligang i Sopot.

    Ingen lank till stallet vi bode. Vi taltade pa campingar och foljde skyltar till lagenheter . Det loser sig pa plats.

    Halsningar fran Tarifa

  • brickan

    Medlem
    11 maj, 2006 vid 18:57

    Va fan Bohm du ska åka till Lefkas pynta typ 2000 pix och slagga hos mig inga problem blåser svingott!

  • bohm

    Medlem
    11 maj, 2006 vid 19:11

    Klart att jag ska! Det är redan planerat, men det blir kanske lite senare i sommar i början på hösten.

  • beckyjj

    Medlem
    12 maj, 2006 vid 15:27

    Brickan, är det du som är nere i Grekland och jobbar för Navigare? Min pappa kom nyss hem från båten på Poros och pratade om en kitesurfare.

  • brickan

    Medlem
    17 maj, 2006 vid 18:25

    Aha så det är du!
    Stämmer jag jobbar här nere med båtarna.
    Skön farsa du har och fin båt!
    Hörde att du kommer ner i sommar eller?
    Själv är jag på Lefkas 40 mil från Poros men ska du surfa så hör av dig så ska jag fixa lite bra förslag inte så långt från Poros där man kann hyra kits om man inte orkar släpa.

    Hälsa Stefan!

  • beckyjj

    Medlem
    18 maj, 2006 vid 08:45

    Lefkas är sjukt fint. Det är mitt favoritställe! Kitade inte när jag var där, men jag kommer ihåg stor strand utan folk, mycket vind och vågor.
    Jag kommer ner den 17 eller 18 juni och stannar två veckor. Det hade varit kul att surfa där nere. Bra att man kan hyra, för jag orkar inte släpa runt på kite på båten. Så var kan man surfa och hyra kites där nere:D?

  • brickan

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 09:46

    Gött
    Tjata lite på Stefan så han flyttar båten till lefkas nästa år och då får han ju den extremt fina servicen att jag tar hand om den:-)
    Men runt Poros finns även fina ställen sundet mellan Paros och Antiparos är grymmt och där kan man även hyra kits!
    Det är ca 100 distans från Basen och tar väl 14-15h.
    Men vill man ha miltals med plattvatten och feta vågor på sama ställe så är det Lefkas som gäller!
    Nä nu jävlar är det bris och 28 grader varmt dags att sluta dricka frappe och kita lite!

  • beckyjj

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 10:19

    Okej, tack för tipsen 🙂 Får övertala pappa att åka dit!

  • marcin

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 11:17

    var i “Hel” förra sommaren. Det är windsurfings mecca i polen fast kitesurfing är stort där med. Många kitecenters…Var där på en 2 dagars tävling som Siemens sponsrade men det blåste inte..tyvärr. Om det blåser så är det fint ställe dock lite mycket folk kanske, många nybörjande windsurfare. Stämningen och party är MYCKET BRA på kvällarna… billig öl och tältplts för 40 kr /natt…
    Jag var där i Juli och det blåste 8-10 m/s 2 dagar av 5…
    Billigst är att ta färjan Ysta – Swinoujscie och sen köra längst kusten 3-4 timmar… Sugen på att dra dit igen i sommar..kanske till ngn tävling!!

  • ric

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 01:22

    hört att pollen är värst på våren då alla blommor slår ut

    är inte polen ett sånt där trevligt och mycket billigt land att semestra i?? grym kul om det finns bra förutsättningar men var det trångt på spotsen eller bara mycket folk?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Polen i sommar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.