Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Portugal 14-21 juni någon?

  • Portugal 14-21 juni någon?

    Publicerad av enkan på 6 mars, 2007 vid 10:23

    Drar en impulssväng till Lissabon 14-21 juni och tänkte vågsurfa så mkt som möjligt. Vore trevligt att hooka up med någon med liknande planer! Travel light och skippar att ta med windsurf-vågkitet.

    Mvh
    Pelle

    dr-masse svarade 17 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 11:54

    Om du skulle få för dig att vilja vindsurfa lite, så kan jag rekommedera Guincho vid den tiden på året!

    Ta kontakt med http://www.brisaseventanias.com/, de hyr ut sjyssta prylar där (nya RRD och Simmer grejor). Fråga efter Richard Maximo, han pratar bra engelska.

    Jag är själv där mellan 15 och 27 juni å hyr av honom.

  • oaxen

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 12:40

    Var hittar man billigaste resorna till Lisboa?

  • enkan

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 13:18

    Jag var överlyckligt utrustad med en bonusresa så tyvärr vet jag inget om billiga flyg (Ryan osv tycks inte gå dit?). Ringde Richard för att kolla prisnivån men det var visst siesta. Gött. Testar igen senare för jag hittar inga priser på hemsidan. Vad ligger det på ungefär om man vill ha två-tre segel och en bräda per dag annars? Vilken…eh tiopotens är det?

  • enkan

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 13:29

    Grymt kul att höra att du är där då oxå. Ja tar nog en sväng förbi hursomhelst och om w-surfet känns för dyrt så om inte annat för vågsurf i Praia Grande eller så och för att kolla stället o hänga ut lite.

  • dr-masse

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 13:30

    Jag åker rättså ofta dit (en gång per år, minst) och det slutar alltid med TAP. Visst, man kan komma några hundringar billigare undan men det är sällan värt knölet med den mellanlandning som det blir.

    För att få de billigaste biljetterna med TAP behöver man dock vara ute i god tid. Annars har jag sett billiga biljetter med Spanair, KLM och BA.

    Även charter kan vara ett alternativ, funkar att bila upp till Guincho från Algarve.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Portugal 14-21 juni någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.