Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Portugal gick av…

  • ola-h

    Medlem
    15 november, 2011 vid 17:04

    Nu får du skäll av Svenne snart. Och Masse stämmer kanske in för att upparbeta lämplig hackordning.

  • doc

    Medlem
    15 november, 2011 vid 18:15

    Jag ställer mig som en SAAB så kan ni köra mig hem. Men vissa saker ska inte ligga olästa i vågforumet 🙂

  • svenne

    Medlem
    15 november, 2011 vid 18:22
    Doc;675424 wrote:
    Jag ställer mig som en SAAB så kan ni köra mig hem. Men vissa saker ska inte ligga olästa i vågforumet 🙂

    Inget större fel på [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=84598″]det här inlägget[/ame] va? Som dessutom kom efter att tvåhundrafemtio andra redan har postat det på andra sätt. Till och med SVD är före dig!

  • dr-masse

    Medlem
    15 november, 2011 vid 20:41

    Jag tackar ödmjukast för vänligheten att visa att mitt sarkastiskt misshandlade apsena inlägg (med, anar jag, rätt stor glimt i ögat från en viss Svenne) nu framstår som en riktigt het nyhet här på konfen. Nästan.

    Sällan har en så sen och långsam man i den socialamediainternetinformationslavinen fått förmånen att högst oväntat bli först. Här i alla fall. Bugar och bockar.

    :santa:

  • doc

    Medlem
    17 november, 2011 vid 20:08

    Jäjä. Det där missade jag visst. Jag konstaterade bara att det var ont om kommentarer på vågforumet 🙂
    Man kan ju inte vara på topp jämt

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Portugal gick av…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.