Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Portugal Kitesurf/Surf..

  • Portugal Kitesurf/Surf..

    Publicerad av molle73 på 5 juli, 2012 vid 16:44

    Vi sticker ner nu i miten av Juli, stannar nån månad. Huset är bokat några v. i början av Aug men sen ledigt! Om nån vill ha bilder eller info så hör av er! Priser från 20 euro per natt:) (10 min från stranden).
    Mvh
    Molle

    bohm svarade 11 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anr

    Medlem
    7 juli, 2012 vid 09:39

    Tack molle för alla tips! Vi hade en fantastisk resa i Portugal – det blåser ju varenda dag där….

  • molle73

    Medlem
    7 juli, 2012 vid 19:54

    Kul att höra att ni haft det gött!

    anr;692658 wrote:
    Tack molle för alla tips! Vi hade en fantastisk resa i Portugal – det blåser ju varenda dag där….
  • deaz

    Medlem
    10 juli, 2012 vid 10:16
    Molle73;692558 wrote:
    Vi sticker ner nu i miten av Juli, stannar nån månad. Huset är bokat några v. i början av Aug men sen ledigt! Om nån vill ha bilder eller info så hör av er! Priser från 20 euro per natt:) (10 min från stranden).
    Mvh
    Molle

    hade tankar på att dra slutet aug början på sept! vad är det för hus du hyr? : ) någon som vet hur vinden och vågorna är den tiden?

  • skanepaul

    Medlem
    10 juli, 2012 vid 12:57

    Kan du maila lite bilder o info till plevin@hotmail.com tack!

  • lidde

    Medlem
    12 juli, 2012 vid 20:54

    Vi är också i Portugal i mitten av juli, flyger till Lissabon och har Esposende som slutmål med några surfstopp på vägen. Men vilka storlekar ska man ha med sig? För mig som väger 72 kg, ska jag satsa på en 7 och en 10 eller en 9 och en 12? Tacksam för tips?

  • debkausf

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 15:09
    lidde;693024 wrote:
    vi är också i portugal i mitten av juli, flyger till lissabon och har esposende som slutmål med några surfstopp på vägen. Men vilka storlekar ska man ha med sig? För mig som väger 72 kg, ska jag satsa på en 7 och en 10 eller en 9 och en 12? Tacksam för tips?

    7+9+12.

  • skanepaul

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 17:22

    Jag mottager gärna lite info! 🙂

  • jinne

    Medlem
    31 juli, 2012 vid 07:10

    Tjena!
    Byter Tariffa mot Lagos i år, kommer vara där 5-14/aug:smile: tar gärna emot lite tips om spots längs västkusten, info om boendet hade också varit grymt inför nästa års resa.

  • bohm

    Medlem
    31 juli, 2012 vid 09:52

    Vi har hyrt här http://www.sofiesrenting.se/
    Bra service och skapligt billigt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Portugal Kitesurf/Surf..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.