Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiärfilm från Haga Park

  • Premiärfilm från Haga Park

    Publicerad av fj69 på 24 maj, 2009 vid 15:00

    Listen up! Nu har jag gjort min allra första rulle som ni gärna får kika på, var inte så hårda i era omdömen…..kanske kan det roa nån. Vore kul med lite synpunkter! Kika på senaste nyheten på http://www.kulingvarning.nu/, over.

    //Fredrik

    donpedro svarade 14 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • henryk

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 15:44

    Fy f….. vilken skön rulle… tur att man inte var med -“Kongotravel” – så dj… kul !
    Men allvarligt talat -det kanske är en seriös idé – gruppresor med husvagn, dansk öl, våtdräkt, ingen el förstås…. johan nåt för dig kanske ? (som är företagare)- du kan ju börja med att kolla upp varumärket!?

  • niklas_s

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 15:47

    Grymt bra Freddan! Keep it up!!

  • fj69

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 19:03

    Tack skall ni ha men jag tror att det bästa är om Niklas får ta hand om surfresenärerna ändå!

    //Fredrik

  • marangen

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 19:41

    Med tanke på de usla förutsättningarna då huvudpersonen: Mr KONGO himself inte kunde närvara gick ju trippen som en dans….ivarje fall till skogen 2 mil söder om Västervik då nån kylarslang från Skumbergs 65000 milars Volvo totalbrast och ett stort rökmoln mötte oss i kupén. Stort tack till våra kära surfbröder; P.Malmqvist, Bengtsson? och Electric som hjälpte oss med mekande och transport av Kongovagnen!

  • kronaldo

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 19:55

    vad heter låten vid 1.10 typ?

  • fj69

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 20:17

    Ja fy fan vilken soppa Marängen, från det ena till det andra låten heter Put out the fire – Hellacopters………

    //F

  • donpedro

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 20:20

    Put out the fire med hellacopters

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiärfilm från Haga Park

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.