Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Prenumeration?

  • Prenumeration?

    Publicerad av the_novice på 25 december, 2005 vid 22:51

    Jag har nog inte riktigt fattat hur prenumerationen är tänkt att fungera men utan att jag själv valt att prenumerera på några trådar så ligger oftast lite olika random trådar där, skall det vara så???
    Fel på kakorna?

    the_novice svarade 18 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Knatte

    Gäst
    26 december, 2005 vid 00:24
    The_Novice wrote:
    Jag har nog inte riktigt fattat hur prenumerationen är tänkt att fungera men utan att jag själv valt att prenumerera på några trådar så ligger oftast lite olika random trådar där, skall det vara så???
    Fel på kakorna?

    Känner igen problemet hos mig också. Helt plötsligt har man medvetet prenumererad på något, utan att man vet om det…

  • the_novice

    Medlem
    26 december, 2005 vid 10:00
    Knatte wrote:
    Känner igen problemet hos mig också. Helt plötsligt har man medvetet prenumererad på något, utan att man vet om det…

    Haha, det där låter ju mer som taskigt närminne… 😉

  • Knatte

    Gäst
    26 december, 2005 vid 15:13
    Knatte wrote:
    Känner igen problemet hos mig också. Helt plötsligt har man medvetet prenumererad på något, utan att man vet om det…

    He,he 😮 😀 ..
    Blev nog en bokstav för lite där. Självklart skall det stå omedvetet och inget annat😉

  • the_novice

    Medlem
    26 december, 2005 vid 19:31
    Knatte wrote:
    He,he 😮 😀 ..
    Blev nog en bokstav för lite där. Självklart skall det stå omedvetet och inget annat😉

    Jaha, det förklarar ju en del…

    Verkar föresten som att jag automatiskt prenumererar på dem trådar själv har lagt in inlägg på, så det har väl med ngn inställning att göra. 😉

    Hade valt att inte få e-post medelande men det ger tydligen en prenumeration till skillnad mot valet att inte prenumerera alls…?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Prenumeration?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.