Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pretty nice randhailSHRED

• sourra

Medlem
    3 november, 2010 vid 12:38

Helt galet popp där du. Är knästedt i början återställd från dammhoppet nu?

• nicolai

Medlem
    3 november, 2010 vid 12:55

Det är så sweet det stället. Gäller inte vara trött när man skall olla upp på handrailen.
    By the way så är det ett amerikansk 2 tower system som heter endless ride cable.

• pepa

Medlem
    3 november, 2010 vid 16:52

Mja mjo en av knästedtarna säger ju att det är första riden sen han pajjade sig. Davis Griffin däremot är nog borta ett bra tag till. “He fractured his tibia, fibula, and femur and also tore his ACL, MCL, and calf muscle”, no skojing that away.

http://shredtown.com/davis-griffin-season-ender/

• sourra

Medlem
    3 november, 2010 vid 17:03

Det var nog Griffin jag tänkte på. Den skadan är som min fast i kubik, och för mig tog det närmare ett år att bli åkbar så jag var beredd att bli imponerad om han redan var på brädan.

• hengo

Medlem
    3 november, 2010 vid 17:28

Jädrar vad ncie, mer runda smala rör åt folket!

• sala

Medlem
    4 november, 2010 vid 06:03

vi har ett 8 m om någon vill prova, svårt va det! tyvärr står det på botten i vår shredgrop nu
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs884.snc4/71707_460030211784_730286784_5458802_5695254_n.jpg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pretty nice randhailSHRED

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.