Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Primadonna session Mossby ikväll!

  • skanepaul

    Medlem
    26 april, 2005 vid 21:37

    11

  • yeeah

    Medlem
    26 april, 2005 vid 21:45

    hur verkar bommen och “säkerhetssystemet”?

  • skanepaul

    Medlem
    26 april, 2005 vid 21:58

    För liten chickenloop, och lite för mycket meck mellan chloop och chtamp. kommer byta på en bom om man ska köra unhooked, annars är dem hur bra som helst, ett plus är att man kan ta bort pinnen, kände inte alls att leashen var i vägen, själva qr är skitbra, skiter det sig är det bara att dra utav helvete mot sig.

  • patrikol

    Medlem
    27 april, 2005 vid 01:05

    Goa bilder Palle! smile.gif

  • zoolander

    Medlem
    27 april, 2005 vid 08:13

    va? ska man dra den mot sig om det skiter sig? hur funkar det? brukar det inte oftast skita sig när det e för mkt vind? då vill man juinte ha mer power?! jag fattar inte

  • kaiser

    Medlem
    27 april, 2005 vid 08:15

    Du drar den svarta grejen ovanför fjädern mot dig. Samma motstånd i mojängen oavsett hur mycket tryck du har i kiten.

  • zoolander

    Medlem
    27 april, 2005 vid 08:38

    aha! ja, det e ju smart.. jag trodde att det var ett reversat punch out!

  • antiques

    Medlem
    27 april, 2005 vid 10:37

    Härliga bilder Paul!

  • skanepaul

    Medlem
    27 april, 2005 vid 10:53

    Yes! Fotograf: Daniel Jensen, första gången han fotade kite och det blev väl helt ok resultat.

  • skanepaul

    Medlem
    27 april, 2005 vid 10:58

    Var e du ifrån förresten?

  • zebulon

    Medlem
    27 april, 2005 vid 14:20

    Härliga bilder Paul!

    Sa ju att du skulle gilla kiten och det ska löna sig att chansa lite’ ibland (grisen i säcken)…

    Ang. bommen släpper JN en update/tillval till sin nuvarande konstruktion nu i maj. Har inte fått bilder & detaljer ännu men i stort sett samma funktionalitet har utlovats men mycket mer anpassad för unhooked riding! Gamla kommer att finnas kvar och kallas ‘classic’…

    MVH / Jonas
    http://www.airborn.se

  • walle

    Medlem
    27 april, 2005 vid 14:26

    Svar till:


    Härliga bilder Paul!

    Sa ju att du skulle gilla kiten och det ska löna sig att chansa lite’ ibland (grisen i säcken)…

    Ang. bommen släpper JN en update/tillval till sin nuvarande konstruktion nu i maj. Har inte fått bilder & detaljer ännu men i stort sett samma funktionalitet har utlovats men mycket mer anpassad för unhooked riding! Gamla kommer att finnas kvar och kallas ‘classic’…

    MVH / Jonas
    http://www.airborn.se

    [/ QUOTE ]

    Det låter bra! Men den nuvarande e det risk att den löser ut “av sig själv” vid start/landning… (det var det som hände i Västervik)

    Förresten hur går det med stropparna?
    Skickade ju ett “intresse mail”…

  • rambo_johnson

    Medlem
    27 april, 2005 vid 15:25

    Svar till:


    9

    [/ QUOTE ]

    Fan pAuuul du e ju en klippa på att framföra den där Donnan

  • skanepaul

    Medlem
    27 april, 2005 vid 19:16

    Jag gillar donnor…

  • biorno

    Medlem
    27 april, 2005 vid 19:23

    Dock så verkar detta vara under mycket mystiska omständigheter…jag märkte inget av det den lilla stunden jag var ute och körde och mr.x hade ju inga problem när han körde utan bara när han precis skulle ta ner kiten.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Primadonna session Mossby ikväll!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.