Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Problem med skärmen.

• Problem med skärmen.

Publicerad av emil_h på 18 februari, 2006 vid 13:58

Hej,

Jag hade igår kväll lite problem med min bild. Texten och ikonerna blev extra stora m.m. Idag skulle jag prova att ändra lite inställningar. Går in på inställningar, markerar den sekundära bildskärmen, höjjer upplösningen på den, markerar Utöka Windows-skrivbordet till denna bildskärm, efter det “öppnas” även det andra alternativet Använd den här enheten som primär bildskärm…och jag jag klickar ju givetvis i den.

Klantigt!

Nu kan jag starta datorn, allt går normalt fram till att “windowsladdningen” laddat klart, när sedan inloggningsgrejset till windows ska dyka upp är allt svart.

Vet inte hur jag ska rätta till det här…:(;)
    Någon kunnig? Hjälp!!

Vh

emil_h svarade 18 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • emil_h

Medlem
    18 februari, 2006 vid 20:20

Jag fixade det nu. Körde Systemåterställning…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Problem med skärmen.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.