• Problem med

    Publicerad av petting_4 på 28 december, 2009 vid 09:38

    Antar att jag inte är helt ensam om att min Mystic firestarter pajjar?! Först pajjade en av releasarna på sidorn så min drake stack, fick dock en helt ny av robban. Nu har den andra börjat spricka upp där repet går in till releasen på båda sidorna. Kan verkligen inte säga att jag misshandlat den mer än vanligt och sköljer alltid av sakerna efter en session. Så den borde väl hålla längre än ett halvår?:/ nån som haft liknande probs?

    meecrob svarade 14 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pjoter

    Medlem
    28 december, 2009 vid 11:42

    märkligt. Min gamla warrior höll i 3år, den jag hade sen ser fortfarande superfin ut efter 1år (använd ca 6mån aktivt inklusive resor) och den Len10 jag har nu ser helt ok ut förutom fnasigt tryck.

  • skejtar_henke

    Medlem
    28 december, 2009 vid 14:32

    Nej har inte haft nån problem med min.. Håller jävligt bra.. Har plågat den så hårt jag bra kan… Har haft en del selar och denna är banne mig lätt den bästa..

  • jakobb

    Medlem
    28 december, 2009 vid 14:42

    jag vet några som har haft problem med att “färgen” har trillat av. Har själv inte upplevt det, men däremot så har själva ikrokningsanordningen (-07) skurit upp en reva i tyget eller vad jag ska säga. Sen har HP-linans QR, inte leashens utan den som sitter fast i selen, gått upp utan anledning några gånger… men annars är det en jäkligt skön sele 🙂

  • petting_4

    Medlem
    28 december, 2009 vid 20:52

    Ne, jag håller med! Det finns absolut inget att klaga på komfortmässigt. Det är väl bara att aceptera att man är förföljd av måndagsex. Får la gå o reklamera den igen, vad ska man göra.

  • skotten

    Medlem
    29 december, 2009 vid 00:40

    PM me your mobile number mate : )

  • meecrob

    Medlem
    10 januari, 2010 vid 22:04

    Var ute och snowkite:a med min Firestarter idag… När jag kommer hem ser jag att hela plast anordningen där bak har spruckit. Nästan all plast borta.
    Efter som jag inte ens tänkt på det innan förstår ni kanske att jag inte gjort nån fet vurpa, ramlat lite smått men inga hopp, verkar som den inte tål kyla eller nåt :S

    Är detta nåt man kan reklamera för tror ni?
    Hur lång garanti är det på dem?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.