Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Progression advanced

  • Progression advanced

    Publicerad av zo0 på 11 augusti, 2007 vid 09:05

    andra gången jag gör ett sånthär inlägg men men..
    Är det någon som har lagt ut fat sands progression advanced så man kan ladda ner? Hittade inte den på surfers senast o det känns som den verkligen behövs nu. Speciellt när det blåser kasst o jag vill ha fett många tipps om hur jag ska förbättra kiteloopsen, börja med unhooked och sätta S-bends med mera.. Eller hur mycket kostar det att beställa över internet o ännu viktigare (just nu) hur lång tid komemr det ta att få hem??

    superoskar svarade 16 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • Emma*

    Gäst
    11 augusti, 2007 vid 16:32
    zo0;404474 wrote:
    andra gången jag gör ett sånthär inlägg men men..
    Är det någon som har lagt ut fat sands progression advanced så man kan ladda ner? Hittade inte den på surfers senast o det känns som den verkligen behövs nu. Speciellt när det blåser kasst o jag vill ha fett många tipps om hur jag ska förbättra kiteloopsen, börja med unhooked och sätta S-bends med mera.. Eller hur mycket kostar det att beställa över internet o ännu viktigare (just nu) hur lång tid komemr det ta att få hem??

    Tog ett par dagar att få den i brevlådan från UK men som jag upptäckte fanns den även på http://www.surfshopen.se/

  • superoskar

    Medlem
    11 augusti, 2007 vid 16:53

    Köpte från surfshoppen, sa att jag hade brottom (födelsedagspresent). Fick i brevlådan nästa dag tror jag (kanske nästnästa)
    Bra film, helt klart värd pengarna, kostade typ 300kr, gratis frakt

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Progression advanced

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.