Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Proofbrädor?

  • Proofbrädor?

    Publicerad av tomasn på 25 mars, 2011 vid 20:17

    Kan få en sån till ett skapligt pris.Är det bra grejer? Har en amatör glädje av en sådan också eller måste man vara rå för att den ska vara skön att segla på?

    surfslusken svarade 13 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    25 mars, 2011 vid 20:45

    Är de en “äkta” dvs skapad på verkstan i Vecendario på GC (inte serie dito) så är de topshelf grejer. Sen om du har de som krävs vet ja fan. Men bara för att snuva folk på nöjet, så skriver ja de själv direkt.
    Kan ja segla på en Proof kan väl vem fan som helst!

    Har föresten en 73 liters sån du kan få köpa till ett RIKTIGT skapligt pris om du e sugen!

  • rrdrider

    Medlem
    26 mars, 2011 vid 07:52

    Har en i garaget som du kan komma och kolla, sjävklart blå…

  • surfslusken

    Medlem
    26 mars, 2011 vid 08:15
    RRDrider;650440 wrote:
    Har en i garaget som du kan komma och kolla, sjävklart blå…

    Tack, men jag har ju gått vidare till blåa Flikkor nu. Du kan få komma och kolla på garaget jag bygger, självklart kommer den bli BLÅ!

  • rrdrider

    Medlem
    26 mars, 2011 vid 11:07

    Låter jobbigt, släpp hammaren, vattnet har blivit vatten igen!

    TomasN, ställ tillbaka rakvattnet och knäpp skjortan, fina Flikkor dansar inte i Ivösjön…

  • tomasn

    Medlem
    26 mars, 2011 vid 18:02

    Hade väl tänkt mig att segla på andra vatten än Ivösjön med den iofs. Även om man kan ha kul där.

    Men brädan kan väl inte vara svårare än ett 78l spett från 2000? (Fanatic goya) och den har jag kunnat piska en del.

  • gurra1978

    Medlem
    27 mars, 2011 vid 04:37

    På tal om blå flickor Surfslusken. Snart kommer du få se detta segel i Varberg. Kan det bli bättre?

  • surfslusken

    Medlem
    27 mars, 2011 vid 07:27
    gurra1978;650526 wrote:
    På tal om blå flickor Surfslusken. Snart kommer du få se detta segel i Varberg. Kan det bli bättre?

    Näe, mkt vackrare än så där blir inte ett segel! Och exakt så där skulle mitt Super Freak 3,7 se ut enligt den beställning ja la till förvirrade Docent Blomberg. Men ja fick den varsel oranga som lyser upp vikarna dom blåsigaste dagarna. Som tur va visade den sej ju va betydligt mkt snyggare än va ja fick för mej när Jeppe ringde o sa “De blev nåt fel, den e orange”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Proofbrädor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.