Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

  • argulander

    Medlem
    16 september, 2006 vid 20:02

    Skaffa släp löser alla dessa problem. Klas

  • marty

    Medlem
    17 september, 2006 vid 05:59

    Är inte frågan ställd som ; prylar i bilen inklusive bräda och segel. Alla kör väl våtdräkten i bilen ? Har iallfall aldrig sett nån köra den på taket…

  • jps

    Medlem
    17 september, 2006 vid 06:52

    Jo det var det jag ville ha tips om 🙂 Framförallt segel, mast och bräda.

    Det kom några vettiga råd från fredrik och brutus + kanske någon till i början sedan har det mest handlat om påsar, karatefyllor och förhudar… Det kan ju också vara intressant i och för sig men har inte så mycket med ursprungsfrågan att göra 😉

    Skulle kanske ha betonat ALLA prylar.

  • blandsvamp

    Medlem
    17 september, 2006 vid 14:21

    Jag brukar köra med alla grejor i bilen, har aldrig haft problem med dålig lukt. Brukar lägga en handduk under bakkant på seglet och under bakkant på brädan så att vattnet hamnar där och inte i resten av bilen. Nu har jag visserligen inte åkte surf med någon bil över 20 000:- heller så.

  • _frippe_

    Medlem
    17 september, 2006 vid 19:10
    JPS wrote:
    Jo det var det jag ville ha tips om 🙂 Framförallt segel, mast och bräda.
    Jag kör med boardbag för brädan samt segel och master i en NP streamlined bag. Det funkar hur bra som helst i en bil där man kan fälla passagerarstolen i fram. Visst blir det lite gräs och sand i bilen men det är ju bara att dammsuga bort. Jag brukar lägga en filt över det nerfällda passagerarsätet för att skydda klädseln lite.
Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.