Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylbytardag på lördag i Tyresö.

  • Prylbytardag på lördag i Tyresö.

    Publicerad av tsss på 10 maj, 2004 vid 11:48

    på lördag kommer TWC att ha en prylbytardag. Se hemsidan på http://www.twc.nu för färdbeskrivning. Kom dit och köp, sälj eller byt. Vi startar kl 10.00 och håller på så länge som intresse finns.

    waterboy svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fenan

    Medlem
    10 maj, 2004 vid 18:36

    Tja!
    Kanonbra initiativ! Skönt att det blir något av här i sthlm för oss som inte kunde ta oss ner till västkusten.

    Men.. jag hittar ingen vägbeskrivning på sidan crazy.gif

    ses där!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2004 vid 21:04

    På vår gamla hemsida var det lättare att hitta vägbeskrivningen. Nu på den nya hemsidan så väljer du “spots” högst upp på startsidan. När du kommit till sidan med olika spots så väljer du “klubben”, står högt upp på sidan. Och sen hittar du när den sidan laddats nästan längst ned en vägbeskrivning

    TSSS

  • tsss

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 07:26

    Vi har eg inte sett några reaktioner på vår prylbytardag. Så vi vet inte om det blir rusning eller stiltje i morgon på TWC.?? Det kommer säkert en del folk från klubben men frågan om det kommer några inifrån stan, eller dom som håller till norrut eller västerut.
    Kanske la vi det för tidigt på säsongen??
    den som kommer får se.

  • pontuss

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 08:12

    Synd att man jobbaar… hade vart kul å kolla lite. Nu behöver jag inte så mycket mer än hängsele, men nån kanske råkar ha det smile.gif

  • lars_e

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 08:54

    Ni kan räkna med minst 1 som “håller till västerut” iallafall smile.gif

  • waterboy

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 07:52

    håller den på vid 2 tiden fortfarande tror ni?
    Jag kan nämligen inte tidigare, men vid två kan jag komma..

    /ABbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylbytardag på lördag i Tyresö.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.