Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pssst! (men säg inget till de andra)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 januari, 2002 vid 19:30

    Förvånansvärt likt Fuerte sett från vattnet och Apollo reser uppenbarligen inte bara till Naxos och Karpathos. Lite vimplar ……….. kratern heter Copernicus och är 10mil i diam. Man har också tillgång till mineralrättigheter vilket möjligtvis gör att man får råd och köpa en 370 Formulabom i framtiden också. Se första bilden på Lunar Beach med omgivningar _____www.gpswindsurfing.com/indeximg1.html

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 januari, 2002 vid 19:39

    vad är detta för jävla dynga, den här skit konfen suger verkligen
    gpsvindsnurr my ass

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 januari, 2002 vid 08:12

    Du har helt rätt. Det är en ren intern site för några med ungefär samma humor. Men det är fixat nu.

  • adde

    Medlem
    3 januari, 2002 vid 08:21

    Hur blir man medlem då?

    Personligen tycker jag att det är en kul men ofta helt obegriplig site (kanske därför den är kul…) den vill man ju inte missa…

    /Martin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 januari, 2002 vid 11:58

    Sponsorerna får avgöra hur. Lunar Beach-4000kvm på månen, var deras ide. Å andra sidan släpper dom boardvideon (>20knop i totalt mörker, brytande vågor och med board-xenonlampa) lär dom få igen utlägget lätt. Nästa inlägg är en speedtävling mellan en kite-are och en surfare inför en fullsatt beach som uthyrarna försökte stoppa (viva windsurfing.) Inlägget ovan har dock en klar point, en sån här site ska inte vara öppen och det är fler än han som reagerar så. Å andra sidan så har siten osannolikt många besökare som återkommer vilket är det absolut obegripligaste-märkligaste med siten och absolut enda orsaken till att sponsorerna fortfarande låter den existera.

  • pher

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 02:26

    Lite besviken…
    Varför lägga ut en länk till något man inte kan kolla på.. Står inget om hur man blir medlem heller… Ingen länk att komma vidare på.
    Nää.. lite rakare rör skulle uppskattas. (inget ont menat, då jag annars tycker det är rätt kul att läsa vad du har för upptåg på gång)

    Så här såg hemsida ut när jag var inne iaf..:

    Gpswindsurfing, only for members

     

     

     

     

     

    Update, members.

    Surfvideos from Cotillo including new night-surf sequences are due to Mars 2002

  • adde

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 08:00

    När länken lades upp så funkade sidan (och var sådär härligt obegriplig som den brukar vara…) men så var det någon tråkig knasputte som klagade och tyckte sidan var skit så då gjorde fabror Bosse den oåtkommlig för oss dödliga.

    Alla som har fått mail från Robby borde automatiskt få göra precis vad de vill hela livet…

    /adde

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 08:33

    99,7% av alla mail till siten sen Lunar Beach (Reneé varianten på månen, OK för Fuerte men glöm månen) skapades ser ut ungefär som “MOAIII-I-IO-I-i—-i-i-i-i–iiii


    ii … . …. iii ii … . .. ….. .. o o o o (Ljudet från en XXXX XXX XXXX som faller nedför ett ändöst stup).” ….. Siten är vad vi förstår nu anmäld till nån freaky-site lista och om den kommer upp där så kommer några av oss har råd att köpa tom två Formulabommar i framtiden. Men som sagt man ska nog inte ta livet så allvarligt om man ska ha nån glädje av den här siten.

  • royalbeastieboy

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 09:36

    asså jag fattarinte riktigt grejen, vad menas?? tacksam för svar…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 13:15

    Som en ploj köpte några sponsorer till gpswindsurfing en area på månen ca 4000kvm stor. En rik amerikan står nämligen som ägare (sanktionerat av FN, USA Ryssland mfl). till bla månen. Om man nu har en area på månen som man står som ägare till vad gör man då? Jo givetvis startar man månens första kombinerade windsurfing- och skidcenter där och döper det till Lunar Beach. Naturligtvis är det 100% humor men samtidigt verkligt. På gpswind ser du ägarebeviset och på nästa sida en del av kartan som följde med ägarbeviset (man äger också tillgången till mineralrättigheterna). och nästa sidan en bild av platsen där området ligger (tagen från Apollo 17). Kratern heter Copernicus är 10 mil i diam och kan ses med kikare.
    Dom här månareorna har nyligen börjat säljas ut och man misstänker att fler kommer hitta på kul grejor. Det kvarstår dock ett litet probglem, att ta sig dit. Endast en kul pryl precis som hela siten (som förvånansvärt många besöker.

  • royalbeastieboy

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 14:21

    eh, okej, då fattar jag… verkar ju helball!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 16:03

    Ja som sagt har man varit med ett tag så inser man att det enda som betyder nåt i det långa loppet är att ha kul.

  • pher

    Medlem
    4 januari, 2002 vid 19:42

    Härligt att man fick se siten! Tack,,

    Jaa,, helskön site måste jag säga 🙂 *ler*

    Fortsätt förbluffa 😉

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 januari, 2002 vid 00:09

    Tack, men framöver blir det betydligt mer windsurfing.

  • teabag

    Medlem
    15 januari, 2002 vid 22:45

    Mormor dvs Julias mormor hon hade en termins kurs tillsammans med sina väninnor och samtidigt sitter jag här och lyssnar på Deep Purple “space truckin” nedsagligen laddad från “the net”. Jag har beundrat den låten länge och somnat till den redan som trettonåring. Speciellt jazziga solot i mitten ha gett mig sköna stunder.Om jag nu varit vaken så länge.
    Jo mormor har också goda sidor Julias alltså min dotter julia alltså..hon gav mig en bok som ni nu behagar skämta om såld i 9,0 ,miljoner ex haja ba!! 9,0 miljoner ex bara för att få “den nionde insikten” och minst hälften av dom har snöat in på Lunar Beach.
    Så mormor och hennes väninnor satt däri en termin och studerade de nio insikterna innan de tog sina stavar och gick en promenad.
    Jag har bara kommit till de sex som jag ligger med.Men sammanträffanden som i den första ser vi ju här ett exempel på. Lunar Beach,rymdskepp och space truckin t.ex. Det är ju bara för mycket….
    Så då slår jag upp fotnötterna i slutet av mormors bok och ser då till min fasa att det finns en tionde insikt…….. Men vafan jag hade ju just liksom insett att insikterna kan vara många…Nåja jag läser gratis på webben.
    No 10) direkt översatt till svenska – när man varit med ett tag så inser man att det viktigaste är att ha roligt –

    Det här är bara för mycket.

    Gott nytt alla !!

    Glöm nu inte att…

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pssst! (men säg inget till de andra)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.