Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Puerto Rico

  • mag

    Medlem
    25 februari, 2017 vid 14:43

    Ja och nej vad jag vet.
    Riktigt fin vågsegling på nordkusten (främst nordväst) och även platt innnaför revlinjer på andra platser. Passadvindar och shortsvarmt. Har sett nån uthyrning nära huvudstaden.
    Men, ett stort men, brottsligheten och t ex bilrelaterade rån är riktigt kass. Det vimlar av vapen. . .
    De plockar hela hyrbilen inkl det som är i, ibland direkt i anslutning till flygplatsen. Det har varit så i många år tyvärr, vilket har fått mig att vara mycket tveksam till att besök ön som wsurfare. Trots att det verkar finnas sjukt fin vågsegling på vintern. Men om du inte hyr bil och hyr prylar så blir du ju inte intressant på samma vis för tjyvarna.

  • jopi

    Medlem
    25 februari, 2017 vid 14:50

    Ok tack Magnus. Var ju inte riktigt det man ville höra… eller både och iofs 😉
    Resa redan bokad så detta var inte avgörande utan mera en bonus om det hade funkat men låter ju sådär med vapen och skit.

  • mag

    Medlem
    25 februari, 2017 vid 15:20

    De flesta normalaseglarna kör i närheten (österut?) inte så långt från huvudstaden om jag minns rätt.
    Hardcoreseglingen och surfingen är väster om staden Isabela. Tänk på att det är rätt mycket surf över korallrev där vågorna bryter. Vackert och varmt så det blir säkert en underbar resa!

  • jopi

    Medlem
    25 februari, 2017 vid 15:38

    Ok, tack igen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Puerto Rico

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.