• anonym-anvandare

    Medlem
    7 januari, 2000 vid 10:01

    Vet ej, men jag beställde den från UK, verkar fungera jättebra…..De drog pengarna från Visa-kortet på stubben men filmen har jag inte sett till ännu….
    jag ska hålla er uppdaterade. hoppas den kommer idag, beställde den typ dan före julafton så posten är väl inte vm-snabbast direkt.

  • windseeker

    Medlem
    7 januari, 2000 vid 17:20

    Beställ den från UK, fungerar utmärkt! Den kom hem i brevlådan nu så jag slapp gå på posten! Jäkligt skönt. Total kostnad inklusive frakt £16.99 vad det nu blir…ca 240:-
    nu ska jag kolla

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 januari, 2000 vid 17:47

    var den bra?

  • johan-s-2

    Medlem
    8 januari, 2000 vid 10:50

    Hur var den är den värd att köpa?

  • windseeker

    Medlem
    9 januari, 2000 vid 10:47

    Den var halvbra, inte mer. För mycket racing för min smak och alldeles för stort focus på exvis Finian Maynard, Micah Buzianis och för lite Björn, Pritchard, Rappe, Stone, Polakow, och de övriga duktiga våggurusarna. Man får följa med på alla tävlingar och ur svensk synpunkt så var väl Rappes dominans på Paros det roligaste även om han fick vara för anonym i jämförelse med mer pratsamma amerikaner. Det tristaste är att den är ihopklippt som vilken film som helst och man har inte en susning om hur det egentligen går i tävlingarna. Barbados som seglingsmässigt var en flopp försöker man höja till skyarna som ett coolt och laidback ställe med ball musik….men den seglingen man får se därifrån är 6,2 och halvplaning. Intressantast är nog förutom den bra vågseglingen man trots allt får se, de korta intervjuerna med grabbar som Teritehau osv.

    Personligen tycker jag förra årets PWA-film väger tyngre än denna och min fråga är vem filmen egentligen vänder sig till. 15-åriga skate kids i önskan om att konvertera dessa till den enda sanna läran – windsurfing, eller???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.