• doc

    Medlem
    22 juli, 2010 vid 19:23

    Tysk neon är tillbaka! Fasiken vad gött! Undrar om jag inte har kvar en burk blå frisyrgelé från klassresan till Berlin 1985.

  • koa

    Medlem
    22 juli, 2010 vid 19:33

    Mer klara färger än neon…lär lätta upp i grådasket när det börjar blåsa 😀

    Aloha Classic 87 parte 1 from Iñigo Sinker on Vimeo.

  • surfslusken

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 01:06

    Lova o inte berätta de för Uffe Lasson bara. Man vill ju bara inte att han ska få rätt i sin profetia
    om att både neonfärger o Clarkfoam (ingen sandwich) brädor kommer tillbaka.
    Han tror (läs HOPPAS) så hårt på de själv för att han har vinden full me gamla 4 meters Clarkfoam block o litervis me neon färger han köpte upp billigt när alla andra insåg att det tiden var förbi, över, passe`!

  • surfslusken

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 01:10
    Doc;622016 wrote:
    Tysk neon är tillbaka! Fasiken vad gött! Undrar om jag inte har kvar en burk blå frisyrgelé från klassresan till Berlin 1985.

    Så länge gelen` e BLÅ kommer den alltid va rätt! Men neon brädor är lika slut som ja själv efter allt jävla sommar krök.
    Lova o inte berätta de för Uffe Lasson bara. Man vill ju bara inte att han ska få rätt i sin profetia
    om att både neonfärger o Clarkfoam (ingen sandwich) brädor kommer tillbaka.
    Han tror (läs HOPPAS) så hårt på de själv för att han har vinden full me gamla 4 meters Clarkfoam block o litervis me neon färger han köpte upp billigt när alla andra insåg att det tiden var förbi, över, passe`!

  • eastenhill

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 15:49

    🙂 Härligt inlägg slusken

  • surfslusken

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 20:35

    Efter 2 dar på 2 olika quads kan ja inte säga annat än att that`s the shit!!!
    Tur att man ibland släpper på sin betongkonservativa inställning till nymodigheter inom surfpinaler!

  • doc

    Medlem
    31 juli, 2010 vid 19:53

    Hur mycket kostade den där flikkan egentligen? Körde du hit henne med internationell trafficking eller plockade du in henne över gränsen själv? Vem som helst blir ju lockad, även om jag ju redan lämnat singel-livet sedan två år tillbaka.
    Quaden du körde i Gislöv i maj var också en pudding…

  • koa

    Medlem
    31 juli, 2010 vid 20:21

    Peder fångade gärger på bild… 😀

  • surfslusken

    Medlem
    31 juli, 2010 vid 20:54
    Doc;623404 wrote:
    Hur mycket kostade den där flikkan egentligen? Körde du hit henne med internationell trafficking eller plockade du in henne över gränsen själv? Vem som helst blir ju lockad, även om jag ju redan lämnat singel-livet sedan två år tillbaka.
    Quaden du körde i Gislöv i maj var också en pudding…

    DHL har en avdelning som sysslar me internationell trafficking av Flikkor. Misstänker att min kan ha varit lite bångstyrig under färden me tanke på hur DHL behandlat henne. De första ja fick göra va lägg in henne på vård hos Uffe Larsson pga en smärre blesyr:( Vänninna hon kom me, som hamna i Gislöv, var dock helt oskadd. Visst va hon ja va på i Gislöv oxå väldigt trevlig, men blev inget seriöst mellan oss, vart bara dom dagarna o inget mer. Men me min nya klicka de på riktigt i Vilshärad igår. Så vi slog till o gänga oss i Lejet ida, Kulingvarning tog bröllopsfoton!
    http://www.kulingvarning.nu/wp-content/gallery/100731/mg_0465.jpg
    http://www.kulingvarning.nu/wp-content/gallery/100731/mg_0497.jpg

  • doc

    Medlem
    2 augusti, 2010 vid 07:36

    Oj, hon har redan tatuerat in sin älskades namn 😉
    Bäst att du är henne trogen nu då…

    Blev slutnotan för bröllopet dyr?

  • surfslusken

    Medlem
    2 augusti, 2010 vid 12:37
    Doc;623589 wrote:
    Oj, hon har redan tatuerat in sin älskades namn 😉
    Bäst att du är henne trogen nu då…

    Blev slutnotan för bröllopet dyr?

    Hon hade ju inte så mkt o välja på, hon va ämnad för mej från födseln!
    Är väl som med alla äktenskap, va själva brölloppet kostar spelar mindre roll.
    De är efter bröllopet som den dyra tiden börjar!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.