Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Räcker shorty i karibien?

  • Räcker shorty i karibien?

    Publicerad av planing på 11 december, 2007 vid 18:24

    Hej!

    Ska åka till Guadeloupe och surfa om några dagar. Räcker det med en NP 3000 shorty i karibien?

    Jag har vanligtvis shortyn som förstärkningsplagg under min NP 5000. Min NP 5000 är givetvis kraftigt överdimensionerad för karibiska förhållanden, så den är det väl lika bra att lämna hemma (eller?).

    Vad rekommenderas om shortyn skulle vara för kall?

    Jag lämnar förresten brädan hemma. Om någon har erfarenhet av att hyra bräda i Saint-Francois så skulle det vara kul med lite info. Antar att det finns bra uthyrare? Har surfat lite på nätet, men de flesta snackar bara om kiteuthyrning…
    /Planing

    planing svarade 16 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • Oregistrerad

    Gäst
    11 december, 2007 vid 20:24

    Tja !
    Jag var på Guadeloupe 2005, dock i april och det var shorts som gällde och vi var i saint francois med UCPA som har uthyrning och kurser.. mycket bra utrustning.. minns att det var NP segel iaf

  • planing

    Medlem
    12 december, 2007 vid 09:08

    Ok! Då räcker en shorty ivarjefall, och jag slänger med neoprenshorts oxå.

    Vad jag har hört så har UCPA har lagt ner sitt center i saint francois, men jag ska vara en vecka på deras center i Les Saintes. Veckan därpå ska jag vara i Saint Francois.

    Antar att UCPA:s gamla center i St Francois finns kvar och drivs av någon annan surfuthyrare? Någon som vet? Såg du någon konkurrenrande surfuthyrare på stranden när UCPA drev centret i St Francois?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Räcker shorty i karibien?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.