• 360

    Medlem
    16 mars, 2001 vid 11:25

    det viktigaste tycker jag är att bindingarna inte är av sladder-typ. dvs fötterna ska stanna i bindingarna då man hoppar alltså så man inte hoppar av brädan. De billigaste kompletta brädorna har oftast undermåliga bindningar, nä bättre att köpa en hyffsatbillig bräda _utan_ bindningar och köpa sådana separat

  • larry

    Medlem
    16 mars, 2001 vid 12:04

    Vet inte vart du bor.
    Jag har inte så bra koll men jag tror att det mesta är bra i dagsläget, Hyperlite från HO är nog fortfarande det största märket. Jag tror också att bra bindningar är bra att satsa på.
    I USA är det billigast(Halva priset).
    I Stockholm är nog Ski Marine den butiken med bäst sortiment och kunnigast personal. Extremsportbutiken har bra priser. Skidsport har lite prylar också. Tror det finns sjysta prylar på Intersport och liknande också.

  • metallifredd

    Medlem
    21 mars, 2001 vid 11:40

    Tja!
    Liquid Force skulle jag nog råda dig till. Visst det finns många andra bra brädor
    men Trip serien skall tydligen vara världens mest sålda bräda och personligen tycker jag att den e grymt
    skön. Trip står för tre fenor i varje ända vilket ger ett grymt bra kantgrepp. Tyvärr är dom rätt dyra men du kan ju alltid försöka få tag i förra årets modell tex. Bindningar är LF också helt suveräna på tex Super Suction el. Ultra suction.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.