Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Rågelund 9/6 på Fm/lunch

  • Rågelund 9/6 på Fm/lunch

    Publicerad av dadde på 8 juni, 2011 vid 20:01

    Någon som skall dit?
    Jag tänkte dra dit vid 10-tiden om vinden är rätt och om någon mer skall dit.

    richardkar svarade 13 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mangsta

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 08:55

    Hallå!

    Jag får jobba ett tag till men dra nog till Rågelund från Götet vid ca 15:00…enl DMI så kommer inte vinden förrän i eftermiddag ändå…lr?

    //Mangan 0765-25 84 48

  • amco

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 09:15

    Där kom det in 9 m/s och V på onsala obs. Rågelund låter bra i em, hoppas bara att det inte regnar för mkt..

  • dadde

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 11:02
    amco;658429 wrote:
    Där kom det in 9 m/s och V på onsala obs. Rågelund låter bra i em, hoppas bara att det inte regnar för mkt..

    Jag såg det nu också, tyvärr tyckte jag det såg lite mörkt ut vid kl 10 när jag kollade så jag åkte aldrig dit, tyvärr så skall bort i em så jag hinner inte idag:-(

    Hoppas det kan blåsa lite imorgon också:-)

  • amco

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 18:56

    Kom aldrig iväg idag, såg ut som för mkt regn. Men helt perfekt senaste timmar….sk*t

  • richardkar

    Medlem
    9 juni, 2011 vid 20:27

    Haha kan glädja er att ni inte missade något. Rågelund blåste 0 idag eftermiddag, trots att Onsalamasten sa 8-10 och väst (NV) … Drog vidare till Stråvalla och hann åka ut och in två gånger innan vi gav upp.

    Sådana här dagaR, tillsammans med sandiga bilar får väl räknas till sportens downside. Det kan jag leva med:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Rågelund 9/6 på Fm/lunch

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.