Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund, imorgon måndag

  • Rågelund, imorgon måndag

    Publicerad av tomson på 28 september, 2008 vid 19:40

    Är ledig hela dagen och tänkte dra från Göteborg runt nio. Är det nån mer som ska dit? Har även plats för en till i bilen. Åker från Kålltorp.

    0739-231314

    tomson svarade 15 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • litease

    Medlem
    29 september, 2008 vid 08:51

    tyvärr inte idag men imorgon är jag ledig hela dagen. Har plats för fyra i bilen. åker från gbg när det passar

  • wakenils

    Medlem
    29 september, 2008 vid 09:27

    tisdag förmiddag lockar mig, har föreläsning efter lunch så ganska tidigt skulle passa mig bäst

  • haze

    Medlem
    29 september, 2008 vid 14:53

    Ääääähhhh jag drar till Tarifa nu… Varmt och skönt….

  • litease

    Medlem
    29 september, 2008 vid 17:41

    låter som en plan nils. tidigt blir bra annars sover jag bara bort dan. åker förmodligen hem och sover sen ändå iofs… 😉

    Niklas 0702-734622, skicka sms, micken fungerar inte på mobilen

  • tomson

    Medlem
    29 september, 2008 vid 18:20

    Det blev inte Rågelund idag, men en grym dag i Läjet! Och det bästa är att jag är ledig imorn också!

    Hur tidigt tänkte ni dra? Och vart? Torkel, Rågelund, Varberg? Jag har ingen tid att passa, så om det är nån som inte behöver vara tillbaka till 13 så finns en plats i min bil.

  • litease

    Medlem
    29 september, 2008 vid 20:44

    vi tänkte dra så tidigt som klockan åtta från göteborg till torkelstorp. Jag behöver inte vara tillbaka förrän kvällen men tror inte min åkkamrat blir så glad om vi inte är tillbaka vid ett. när åker du/ni ne?r

  • johnk

    Medlem
    30 september, 2008 vid 11:25

    Nån som testade rågelund eller torkel?

  • tomson

    Medlem
    30 september, 2008 vid 14:56

    Jag var helt mörbultad imorse, men tillslut stack jag iväg… Kollade in Torkelstorp runt 11. Där var det nästan vindstilla och inte en kotte. Drog vidare till Rågelund. Men det regnade så förbannat. Jag väntade ett tag men insåg att det bara blåste när det ösregnade och det var nästan vindstilla mellan skurarna, så jag drog snopet hem igen…

  • johnk

    Medlem
    30 september, 2008 vid 16:35

    Samma som uppe i götet då.

  • tote

    Medlem
    30 september, 2008 vid 17:42

    @tomson 503868 wrote:

    Jag var helt mörbultad imorse, men tillslut stack jag iväg… Kollade in Torkelstorp runt 11. Där var det nästan vindstilla och inte en kotte. Drog vidare till Rågelund. Men det regnade så förbannat. Jag väntade ett tag men insåg att det bara blåste när det ösregnade och det var nästan vindstilla mellan skurarna, så jag drog snopet hem igen…

    Aj, fan va taskigt men med den dagen i Läjet på måndagen så är det inte så synd om dig…:smirk: . Shit va bra det var! Kom knappt upp ur sängen i morse.

  • tomson

    Medlem
    30 september, 2008 vid 19:34

    Hehe, skönt att höra att det inte bara var jag! Ja det var en grym dag, det får vi göra om!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund, imorgon måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.