Rak Ostlig På Östgötaslätta!!!!

Detta ämne har 24 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av JerkerA.

• Författare
     bohn2fly
    Medlem

Ska vi samlas vid Bergs slussar och köra bakom herrgårman på vågbrytaren. Jävla bra vid rak ost…Bryggan är inga problem vid badet, och nu är det så jäkla grunt, så inga problem att ta sig ut med andra ord.

Alternativt är ju kohagen innan Berg. Jävla fin botten, och ett riktigt superställe. Lite koskit har la ingen dött av…

Vad säger ni ?

/Bohn

walle
    Medlem

ordna du bara vind så ska jag ta mig upp…

Muche
    Medlem
    bohn2fly wrote:
    Ska vi samlas vid Bergs slussar och köra bakom herrgårman på vågbrytaren. Jävla bra vid rak ost…Bryggan är inga problem vid badet, och nu är det så jäkla grunt, så inga problem att ta sig ut med andra ord.

Alternativt är ju kohagen innan Berg. Jävla fin botten, och ett riktigt superställe. Lite koskit har la ingen dött av…

Vad säger ni ?

/Bohn

En fråga…
    Nu i helgen ser det ju ut att bli lite ostlig vind… jag bor utanför norrköping f.tillfället och funderade på att dra till Öland, verkar dock bara bli bra en dag. Min fråga är….hur bra är Roxen (antar att det är där ni åker..) och vart ligger dessa spots så man kan dit och pröva??

walle
    Medlem

öland verkar bättre, jag e sugen på en dag också om det blåser…

Coffer
    Medlem

Ja, fixa lite vind så kommer jag!

Annars röstar jag för att ta Björns båt ut till Sandön o surfa där.. det måset ju va grymt!

Gurra_g
    Medlem

Ta o kör i Björnsnäsviken i Bråviken, fint som snus efter man har traskat igenom vassen;-) Grymt stabil vind…

Biorno
    Medlem

Roxen är inte så bra vid ost tyvärr.. men lycka till !

Coffer
    Medlem

… säger killen efter ytterligare en dag på krogen…

Muche
    Medlem

@Gurra_g]Ta o kör i Björnsnäsviken i Bråviken, fint som snus efter man har traskat igenom vassen -) Grymt stabil vind…[/QUOTE wrote:

Blir nog något sånt om det nu ska blåsa, bara vind på Lördag kväll på Öland verkar det som, blir väl att ta till spriten denna helg med då pffffffff…

bohn2fly
    Medlem

Roxen är faktiskt riktigt bra när det gäller vind, bara det blåser 😉

Speciellt när man kan köra bakom en vågbrytare i platt vatten…

Väntar ett tag till sedan drar jag…

Norrköping och vass och skit, bättre med badare och båtar tycker jag. Men föredrar nog helst kor…

/Pete

walle
    Medlem
    bohn2fly wrote:
    Roxen är faktiskt riktigt bra när det gäller vind, bara det blåser 😉

Speciellt när man kan köra bakom en vågbrytare i platt vatten…

Väntar ett tag till sedan drar jag…

Norrköping och vass och skit, bättre med badare och båtar tycker jag. Men föredrar nog helst kor…

/Pete
    menar du att det blåser nu!?

walle
    Medlem

inte nån mer som e sugen att hälsa på Guran i helgen?
    Gotland ser ut att leverera!!!

Lasse62
    Medlem
    Biorno wrote:
    Roxen är fett som FÄN !!! EWMD E dra till Secret Cow spot så ska vi vis adig dom fetate spotssen !!!!

Sen är DET FÄRSTT !!! som vasllti balnd östgöta !! bandits !

Har du varit i Skaune?

Lasse62
    Medlem

Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?

walle
    Medlem
    Lasse62 wrote:
    Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
    finns 2-3 halvdåliga spots i Västervik, (kanske lite taskigt med utrymme på land alltså, men helt klart okej ) men dåliga spots e ni väl vana vid 😉

Det e ju öppet hav så vinden ligger på fint i alla fall…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account