Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rak Ostlig På Östgötaslätta!!!!

  • biorno

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 10:13

    Glöm BERG idag, det är hyffsat väder och kommer vara mkt folk där… det går inte att surfa Berg nu det är för riskabelt, launchytan är 5 meter och där är det 30 barnfamiljer så … Forget it !

  • walle

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 10:17
    Guran wrote:
    walle wrote:
    Lasse62 wrote:
    Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
    finns 2-3 halvdåliga spots i Västervik, (kanske lite taskigt med utrymme på land alltså, men helt klart okej ) men dåliga spots e ni väl vana vid 😉

    Det e ju öppet hav så vinden ligger på fint i alla fall…

    walle, vad håller du på med? finns lägenhet och lyckas jag bara plocka bort delarna jag tappade ner i motorn i går så surfar jag hela helgen
    JAG kommer inte surfa hemma… det blir nog att komma över till dig, om nu inte familjen vill till Öland men jag vet inte ännu.

    Gotland blir det nog att åka själv, har du bil i helgen?

  • guran

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 10:27
    walle wrote:
    Guran wrote:
    walle wrote:
    Lasse62 wrote:
    Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
    finns 2-3 halvdåliga spots i Västervik, (kanske lite taskigt med utrymme på land alltså, men helt klart okej ) men dåliga spots e ni väl vana vid 😉

    Det e ju öppet hav så vinden ligger på fint i alla fall…

    walle, vad håller du på med? finns lägenhet och lyckas jag bara plocka bort delarna jag tappade ner i motorn i går så surfar jag hela helgen
    JAG kommer inte surfa hemma… det blir nog att komma över till dig, om nu inte familjen vill till Öland men jag vet inte ännu.

    Gotland blir det nog att åka själv, har du bil i helgen?

    1) jag har bil

    2) jag kommer surfa

  • walle

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 17:48
    Coffer wrote:
    Ja, fixa lite vind så kommer jag!

    Annars röstar jag för att ta Björns båt ut till Sandön o surfa där.. det måset ju va grymt!

    Coffer, hör av dig!!

  • bohn2fly

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 20:38

    Det blev kospotten innan Berg, tjurhage. Men de var snälla.

    När vinden kom så är det klart det skönaste vattnet att åka i i Östergötland, platt närmare land och sköna vågor en bit ut.

    Tur att sommaren varit torr, kobajset var snustort 😉

    Köper man en stor jävla presenning:
    http://www.biltema.se/Archive/Product_images/26/Large/26-7625_l.jpg

    så är det hel lugnt…

    Vid väst i off shore, sjukt plattvattenställe…

    /Pete

  • skutt

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 15:34

    Hej . Är inte kohagen fågelskydsområde maj-sep nånting har sett skyltar utmed bergsvägen , man bör ju inte reta upp *ornitologer man har ju hört hur det går i skåne.
    C.C

    *Människor med djup själslig förankring till flygande djur .

  • biorno

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 15:51
    skutt wrote:
    Hej . Är inte kohagen fågelskydsområde maj-sep nånting har sett skyltar utmed bergsvägen , man bör ju inte reta upp *ornitologer man har ju hört hur det går i skåne.
    C.C

    *Människor med djup själslig förankring till flygande djur .

    Bara fram till 30’e Juli… du missade en grym dag idag.. inte en sekund under 10 m/s… !!

  • skutt

    Medlem
    13 augusti, 2006 vid 16:48

    Kunde gissa det . .Hade skit JOUR satt vid en disk krashad ICAserver i Finspång hela dagen så det var nog tack vare mig som ni hade vind .
    C.C

  • jerkera

    Medlem
    13 augusti, 2006 vid 17:02

    Nån som skall ut på runt lunch imorgon Måndag i Norrköping eller på roxen?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rak Ostlig På Östgötaslätta!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.