Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ramp! skulle det funka?

  • fredrik-ygge

    Medlem
    15 november, 2006 vid 14:36
    gurra1978 wrote:
    Jag la ner mycket tid på det där och det blev bara skit (men folk fick skratta lite trots allt).

    Kan du inte sprida lite mer glädje nu när du ändå lagt ner så mycket tid på det? Inga kort eller filmer? Blir väldigt nyfiken.

  • surferic

    Medlem
    15 november, 2006 vid 21:49

    Håll er borta från allt vad ramper heter! Slet axeln ur led i frostig miniramp idag.

  • sm00rph

    Medlem
    16 november, 2006 vid 16:34
    FNG wrote:
    Isolerade vattenledningsrör då eller? Metall mot brädan låter inte som ngn bra idé..

    Dom är mer vanliga i plast..

  • gurra1978

    Medlem
    16 november, 2006 vid 16:47
    fredrik.ygge wrote:
    gurra1978 wrote:
    Jag la ner mycket tid på det där och det blev bara skit (men folk fick skratta lite trots allt).

    Kan du inte sprida lite mer glädje nu när du ändå lagt ner så mycket tid på det? Inga kort eller filmer? Blir väldigt nyfiken.

    Helst inte för då dumförklarar jag mig igen men jag bjuder på det :smirk:

    Jag tänkte mer på en uppblåsbar kudde på vattnet som ramp och en uppfällbar fena koncept istället för tvärtom (som bekant är det mer fungerande konceptet). gurra1978 följer dock inte utvecklingen har leder den (tyvärr bakåt i detta fall : )
    Resultatet kan sammanfattas i två ord = konstant spinout 😀

    För er som vill överraska på surfmässan 2008 kan ni ju bygga en själva och kalla den för freestyle extremfenan som ger dig en extra snurr.

  • fredrik-ygge

    Medlem
    16 november, 2006 vid 17:18

    Härligt! Tack! Underbar läsning och bild.

  • the_novice

    Medlem
    16 november, 2006 vid 17:34

    Idén är väl egentligen lysande!
    Men det krävs väl att man offrar en bräda så att fenan kan sitta på rätt plats även när den är fällbar?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ramp! skulle det funka?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.