Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rapport fran Erika i Spanien:)

  • rapport fran Erika i Spanien:)

    Publicerad av erika på 20 juni, 2008 vid 19:33

    har precis kommit tillbaka till Tarifa fran spanska masterskapen i kite, det kordes i Sant Pere Pescador som ligger lite norr om Barcelona, vinden var ganska lik den under pkra i leucate, samma mistral… galen byig offshore for fem kvadrat!! i totalen freestyle/race blev jag trea, i freestyle fyra och race femma..

    kolla denna lank for ett reportage i en svensk tidning som ges ut i spanien:

    http://www.svenskamagasinet.nu/article.693.html

    jatteroligt att jag fick omslagsbilden pa pappersupplagan eftersom det inte ar en kitetidning, kul att kunna sprida sporten litegrann:)

    hoppas pa att se lite fler svenskar i tarifa!!! slang ivag ett mail om ni undrar over nagot angaende tarifa, windwatersnow@hotmail.com lagger upp lite foton senare, verkar vara knas med datorn nu…

    erika svarade 15 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • preppie

    Medlem
    20 juni, 2008 vid 19:55

    Nice som faaan, kommer själv ner dit från Barca imorrn…
    Erika Lindberg – Cool tjej!!

  • hattfan

    Medlem
    20 juni, 2008 vid 20:01

    Nice Erika, anar man en barfota longboard där på sista bilden?

    Insane! Fotfil, be aware!

    Gratz för fasen!

  • virena

    Medlem
    20 juni, 2008 vid 20:51

    Gött Erika!

    Det är så kul att se att det var värt den där långa resan med er lilla gröna (var den va) buss. Fasen vad sugen jag blir att komma och hälsa på. Kanske tar en sväng med min lilla humlan. Men då måste jag vinna på lotto först. Hoppas att du kommer en sväng förbi brasilien när jag är där så att du kan lära mig ett och annat.

    Kram kram och fortsatt lycka till, du e grym
    /virena

  • olandstoken

    Medlem
    21 juni, 2008 vid 17:13

    Va kul! 😀 Hur går det med dina handlepasses?

  • samhansson

    Medlem
    21 juni, 2008 vid 17:48

    jag gillar när man skriver sånt här om sig själv, det är ironi på hög nivå.

  • olandstoken

    Medlem
    21 juni, 2008 vid 17:50
    SamHansson;476552 wrote:
    jag gillar när man skriver sånt här om sig själv, det är ironi på hög nivå.

    Vad menar du Sam?

  • krillan82

    Medlem
    21 juni, 2008 vid 17:50

    naizz tjejen

  • erika

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 09:10

    Har kommer nagra foton fran Spanska masterskapen!

  • larssa

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 13:55

    bra gjort!
    skum bräda!

  • tobas

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 14:55

    Fan va gött Erika. Keep it up och så får vi se om det blir nån vända mot dina bräddgrader. Annars blir det väl Åre till vintern precis som vanligt 😉

    / Tobas

  • erika

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 19:36

    preppie
    va kul!! sag hej om du ser mig pa stranden!, jag har en kite som har stora B3 loggor pa sidorna!!

    olandstoken!!
    hur har kitingen varit i hagapark? ni kommer val o halsar pa igen?!! de ju grymt kul nar vi hade lagoonen har!..kommer du ihag den kvallen nar vi bara var typ fyra pars pa vattnet i hela lagoonen och tre av oss svenskar!!:) onksar att de va sa varje dag:) mycke svarare att lara sig nya grejjer nar monster-levanten e har:(

    larssa…..
    jo de e riktigt skum men snabb!!! jakligt bra nar man kor uppwind for racingen, man kor typ en trinagelbana o da e kryssen avgorande!…men de e skumt for med langa fenor blir man sjukt trott i benen ocksa:)

    tobas!!!!
    klart ni ska aka hit for att kita!!!!! det maste ni gora!!!!!! sommaren o hosten e riktigt vindsakert har!!!! nu e de rikigt varm ocksa!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rapport fran Erika i Spanien:)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.