Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapport från GBG/VBG…

  • tigger

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 21:16

    Hej!

    Jag körde i lökeberg vid tjuvkil ungefär, Det va jäkligt nice alltså! Körde 4.8 och hade bra tryck hela tiden, på slutet va jag överriggad till och med. Inga monstervågor men de största va nog en meter iallafall! Trist att du inte kunde komma ut! Men de ska blåsa imon oxå!

    //Davie!

  • danneman

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 21:17

    Jävligt frustrerande pga.en bräda på 148l och ett minsta segel på 6.4 för det blåste som f.. i fiskebäck.
    pröva att åka till en sjö men det gör jag aldrig om igen byigt från 5-15 m/s och uppifrån och ner..

    hoppas på onsdag eftermiddag

  • garage

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 21:23

    Hej!

    Smyger in en rapport från Orust där det kördes 4.7 i Ellös. Började bra med lagom tryck för att sen droppa lite när vinden vred något. Överriggad på slutet när vinden kom åter. Ganska byigt, prylarna flög iväg 10 m vid ett tillfälle utan förvarning när jag låg och skulle vattenstarta. I övrigt var det mest puckelpist men skoj!

    Mvh Andreas

  • lars_k

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 21:25

    4.0 i Apel. Riktigt fett.

  • markram

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 21:26

    21 m/s i byarna och 16m/s medel var det i fiskebäck.
    förhoppningsvis (nästan) lika stark vind imorgon så det blir bra tryck i GWC slalom grin.gif

  • adde

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 04:57

    Det gör ont en stund på natten…

    Seglade från strax före fem till tiotiden i apelviken. Först 4.5 och sedan 4.0. Lite byigt skall väl erkännas.

    /adde

  • tdk

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 08:36

    4,2 björlanda.. Tokdrag! grin.gif

  • niclase

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:00

    Getskär. 5.5kvm. Bitvis MEGAöverriggad.

  • wilper

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:06

    Surfade visserligen inte själv (inte med 130L och 6.4, hur man än ville), men när jag tittade på mätaren i Fiskebäck så visade den tom 23 i topparna och 17 i Medel!!

    HUGA!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:08

    5,2 i viken… Toköverriggad på slutet.. Men va fett det var!!

  • lundvall

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:18

    4.0 i Fiskebäck, blåste medel 17 topp 21… Så det kunde vara lite mycket för mig i alla fall för mig…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapport från GBG/VBG…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.