Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

  • Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

    Publicerad av christian12345 på 6 oktober, 2013 vid 14:12

    Någon som har LF Vantage?

    Jag köpte just ett par i storlek 43,5-44,5 (jag har 43 i sko), men det känns som att tån går i lite där fram. Kommer det att ändras pga det mjuka materialet? Eller är de bara galet små i storlekarna? Jag vet inte om jag bör åka och byta eller satsa på att det går till sig…

    Tips?

    blizzy svarade 10 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mjersen

    Medlem
    7 oktober, 2013 vid 07:05

    vafan 123456789! det va inte igår =)!
    jag har str 42-43 i skor och har kört vanatge strl 42,5-43,5 denne sommaren. Min kändes helt för små i början men dom ha tänjt sig mycket, så nu sitter dom perfekt.

  • christian12345

    Medlem
    7 oktober, 2013 vid 07:38

    Tjenare gubben!

    Nej, jag har ju skaffat kids och grejer, kommer inte ihåg hur en strand ser ut. Men nu sticker vi till Cumbuco, kommer tillbaka i slutet av November, säg till om du har vägarna förbi 🙂

    Tack för tipset med bindningarna, då behåller jag de som jag köpte.

  • blizzy

    Medlem
    10 oktober, 2013 vid 11:17

    Körde Vantage CT innan, tyckte också de var för små i tårna först. Gjorde lite ont att landa trick framförallt.. Men efter ett tag så formades / slets de så de blev ok… Hade samma storlek som du o 43-44 i skor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.