Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rea Stadium XXL

  • j-s

    Medlem
    1 september, 2007 vid 20:40

    Såg i Onsdags på en av de stora fraktfirmorna att det var 7st
    F2 Xantos både 124:or och 152:or samt en 7,2″ vågbräda som
    skulle till Stadium!:smile:

  • Oregistrerad

    Gäst
    2 september, 2007 vid 19:12

    Tycker själv att ION är överlägset allt annat jag testat sista 10 åren.

    Surfdude

  • rooster

    Medlem
    3 september, 2007 vid 07:52

    Anledningen till att priserna på XXL är som de är, är ju helt enkelt för att dom kan ta ut dom priserna. Bevisligen köper folk grejerna där eftersom få företag bedriver ideell verksamhet.

    Man kan därför inte klaga över priserna, är det tillräckligt många som låter bli att köpa blir det väl ändring…

  • jonhand

    Medlem
    3 september, 2007 vid 08:30
    Rooster;411115 wrote:
    Anledningen till att priserna på XXL är som de är, är ju helt enkelt för att dom kan ta ut dom priserna. Bevisligen köper folk grejerna där eftersom få företag bedriver ideell verksamhet.

    Man kan därför inte klaga över priserna, är det tillräckligt många som låter bli att köpa blir det väl ändring…

    Det verkar vara mycket prisfokusering…. Tycker det är mycket viktigare att man får bra service, prata med kunnig personal och framförallt någon som bryr sig EFTER köpet också vid ev. strul.

    Jag har köpt mina prylar på SP i varberg, Vet ej om de prismässigt ligger bra till men otroligt bra service har de och reklamationer har de hanterat galant!!
    Stadium har jag sämre erfarenhet av (Jag säger inget om XXL och surfavdelningen, Har ingen erfarenhet av det, Men så länge SP gör ett bra jobb fortsätter jag köpa där)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rea Stadium XXL

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.