Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing REA….vart?

  • REA….vart?

    Publicerad av goingbananas på 12 augusti, 2004 vid 14:32

    Hallå folket!

    Någon som har koll på någon skön höstrea för oss köpsugna med en saftig skatteåterbäring(…hrrmm).

    Har letat runt lite i tyskland och så, men inte hittat dom där riktiga guldklimparna.

    Är det någon som har några förslag på lager?

    the_novice svarade 19 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • matsb

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 14:45

    Hmmm…grattis… wink.gif

    Vet iofs inte om det detta är nåt som är intressant, ser inte ut som om Keppler tagit i på 04:orna men det finns ju 03 till mycket bra nivåer…. smirk.gif

    Maila han också (om en produkts pris) så ska du få vara med om nåt som du aldrig upplevt tidigare… grin.gif

    hadé
    mats

  • big_jeppe

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 14:45

    Jag shoppar alltid hos Keppler numera. Hitills har jag köpt 1 bräda, 2 segel och en mast därifrån. Keppler rockar!

  • loco

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:35

    Ja var finns reorna, brädan jag beställde hos keppler va visst slut.

  • juan

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:45

    Vad alla tjatar om Keppler… Är det verkligen så stor skillnad på priserna? Och funkar det att maila på engelska? Är också lite fyndsugen och min tyska är nicht gut…

  • adde

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:47

    Det är där fynden finns laugh.gif

    /adde

  • loco

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 15:48

    Kepplers fjolårsmodeller är väldigt mycket billigare än sverige, däremot är det nog ingen direkt skillnad på årets modeller.
    Men som sagt hans lista är noh inte alltid speciellt uppdaterad tyvärr

  • markram

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 16:09

    Kolla på westwind.dk
    f2 är riktigt billigt där

  • the_novice

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 19:03

    Det är nog allmänt lite dåligt med uppdatering av hemsidor, om du vet vad du vill ha så är det bara att maila runt till lite olika firmor. Har just beställt en HS96 wood (2004) för 990 euro (ord. 1450) hos Looping.de och dom nämner inget om detta på sin hemsida.

  • goingbananas

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 19:09

    Jag har spanat en del på keppler och surfat runt och betat av dom flesta handlarna från “world windsurfing directory”(http://www.worldwindsurf.com), som är en ruggigt skön länk på allt!!

    Westvind har en del sköna priser nu, men man luras hela tiden av det danska priset!? Helt plötsligt kan man lika gärna knata bort till surfkompaniet och köpa en där till samma peng…

    Tror ni dom svenska handlarna(sp/surfcompaniet/skidsport/wallens/vindsurf.se/gefle mm) kommer sänka priserna mer?

  • the_novice

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 19:33

    Jag tycker nog allmänt att rean brukar vara bättre utomlands (medans nypriser inte skiljer så mycket) och att det är där man kan göra dom verkliga fynden. Särskilt Keppler kan ju vara grymt billigt!

  • goingbananas

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 20:36

    Fick just svar från en herre på den här sidan/affären “www.windsurfing-boutique.de”. Farbror´n skulle ha 180euro i frakt för en bräda…får nog ta och skicka lite avföring i ett fint kuvert till Mr boutique!!

    Inte konstigt att han kunde ha låga priser…

  • the_novice

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 06:56

    Det låter ju väldigt mycket men en del av det är nog till en försäkring för frakten, vilket Keppler tex inte använder…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing REA….vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.